abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53316369
Neemt niet weg dat 't voor een serieuzere groep hoogst onprofessioneel is om een optreden te cancellen wegens last-minute-gear-failure natuurlijk, akkoord.
Kan naast de reparatie nog extra kosten meebrengen als er een soort contract gebroken wordt ofzo.
pi_53316457
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:57 schreef Maidenfan het volgende:
Neemt niet weg dat 't voor een serieuzere groep hoogst onprofessioneel is om een optreden te cancellen wegens last-minute-gear-failure natuurlijk, akkoord.
Kan naast de reparatie nog extra kosten meebrengen als er een soort contract gebroken wordt ofzo.
Heb al wel een paar keer meegemaakt dat gitaarversterkers het begaven. Gelukkig was er altijd wel een andere versterker aanwezig, maar dat is toch wel onplezierig. Moet ook nog steeds eens wat zekeringetjes meenemen. Hoewel het vaak zo is dat er dan óf in je versterker óf met de stroom in de zaal iets mis is.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_53316469
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:57 schreef Cynic het volgende:

[..]

Ja hallo, zou ook niet best zijn als je nu al problemen ermee had!
Ja hallo dat ding is zo degelijk als de best ik durf bijna nog te wedden dat als die omtyft hij het ook nog wel doet.
Maar die buizen zijn kwetsbaar okee maar die gaan ook echt pas verrot als dat ding een keiharde dreun krijgt, dus een transistor gaan dan ook wel verrot
En iedere oude versterker krijgt wel kuren
net als elk oud apparatuur
Dribbel undercover
pi_53316495
Ahja tuurlijk, zekeringen die kapotgaan omdat 't stroomcircuit niet echt bevorderlijk is.
Vooral stroomgroepen en andere relatief geïmproviseerde voorzieningen zijn dodelijk heb ik gehoord...

Punt gemaakt
pi_53316533
quote:
Op woensdag 19 september 2007 23:45 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ja is met Engelse en Amerikaanse band op hun Tour maar die willen dan minstens 250 per band zien als gage
en dat vonden ze net iets teveel vanwege de "risicofactor" lame :R
Het risicofactor? Pfff. Zijn ze niet heel bekend dan?

Wat zouden júllie ervoor krijgen?
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53316564
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:02 schreef Pwny het volgende:

[..]

Ja hallo dat ding is zo degelijk als de best ik durf bijna nog te wedden dat als die omtyft hij het ook nog wel doet.
Maar die buizen zijn kwetsbaar okee maar die gaan ook echt pas verrot als dat ding een keiharde dreun krijgt, dus een transistor gaan dan ook wel verrot
En iedere oude versterker krijgt wel kuren
net als elk oud apparatuur
Het ging me er meer om dat het lijkt alsof er staat: "Ik heb mijn versterker pas 1 keer gebruikt maar toen was er niks aan de hand dus zijn ze net zo betrouwbaar".
De versterkers die ik kapot heb zijn gaan waren overigens altijd buizenversterkers, geen transistor. En als je je amp laat vallen als hij een tijdje heeft aangestaan is dat niet heel bevorderlijk, want je moet eigenlijk je buizen na gebruik laten afkoelen. In dat opzicht zijn ze dus echt wel kwetsbaarder.
It has to mean something
pi_53316587
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:04 schreef Maidenfan het volgende:
Ahja tuurlijk, zekeringen die kapotgaan omdat 't stroomcircuit niet echt bevorderlijk is.
Vooral stroomgroepen en andere relatief geïmproviseerde voorzieningen zijn dodelijk heb ik gehoord...

Punt gemaakt
Helaas kom je dat wel tegen inderdaad. Zalen waar het lichtnet stoort op de PA en dat soort ongein.
It has to mean something
pi_53316646
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:06 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Het risicofactor? Pfff. Zijn ze niet heel bekend dan?

Wat zouden júllie ervoor krijgen?
Maarja zou voor een zaterdagavond zijn dus publiek zat. En tsja zijn van die bands die er tussenin zitten ze trekken wel sowieso publiek aan maar superveel ofzo. Maarja dan nog zou 600 zijn dan in totaal voor zo'n zaak als speakers loopt dat wel los qua butget
Dribbel undercover
pi_53316665
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:07 schreef Cynic het volgende:

[..]

Het ging me er meer om dat het lijkt alsof er staat: "Ik heb mijn versterker pas 1 keer gebruikt maar toen was er niks aan de hand dus zijn ze net zo betrouwbaar".
okee okee
Dribbel undercover
pi_53317980
Vraagje aan de mensen hier, stel ik wil beginnen met gitaar spelen, enige voorwaarde is dat hij elektrisch moet zijn en niet al te duur, zeg maar een goed beginners model.
Wat moet ik dan kopen en hoeveel gaat mij dat kosten?
Is het daarnaast aan te raden gitaarlessen te nemen of kan ik het ook mijzelf aanleren, door gewoon wat te proberen en wat info/lessen/andere nuttige dingen van internet te halen?
pi_53318001
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:43 schreef Niek. het volgende:
Vraagje aan de mensen hier, stel ik wil beginnen met gitaar spelen, enige voorwaarde is dat hij elektrisch moet zijn en niet al te duur, zeg maar een goed beginners model.
Wat moet ik dan kopen en hoeveel gaat mij dat kosten?
Is het daarnaast aan te raden gitaarlessen te nemen of kan ik het ook mijzelf aanleren, door gewoon wat te proberen en wat info/lessen/andere nuttige dingen van internet te halen?
Pff het ligt heel erg aan je budget.
Je kan die complete beginnerssets gewoon links laten liggen is 9 va de 10 keer gewoon echt rommel. Dan kan je voor je geld veel beter krijgen.

Maar het ligt dus aan je budget en je muziekstil wat je wil gaan spelen ongeveer.

Maar met 300 kan je een degelijke gitaar en versterker kopen waar je goed mee vooruit kan.

Zelf leren is geen probleem je kan op internet zat informatie vinden. Les is makkelijker qua tips maar het is neit echt nodig ofzo
Dribbel undercover
pi_53318012
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:46 schreef Pwny het volgende:

[..]

Pff het ligt heel erg aan je budget.
Je kan die complete beginnerssets gewoon links laten liggen is 9 va de 10 keer gewoon echt rommel. Dan kan je voor je geld veel beter krijgen.

Maar het ligt dus aan je budget en je muziekstil wat je wil gaan spelen ongeveer.

Maar met 300 kan je een degelijke gitaar en versterker kopen waar je goed mee vooruit kan.

Zelf leren is geen probleem je kan op internet zat informatie vinden. Les is makkelijker qua tips maar het is neit echt nodig ofzo
Dus zeg maar vanaf 300euro voor gitaat+versterker, dan heb je enigzins (beginners) kwaliteit? Muziekstijl is redelijk breed, pop/britpop/indie/rock ongeveer die stijlen, maar dus absoluut geen metal/andere veelste harde muziek
pi_53318826
Voor 250 euro heb je een goede strat of tele van London City. Het dochtermerk van Fender, namelijk Squier, is iets goedkoper, en iets minder goed als LC.
Voor 70 euro kun je van mij een mooie Marshall MG15CD kopen.

Dat is dus 320 euro voor een set waar ik het ook op geleerd heb, man, dan wordt je vast evengoed als ik!
  donderdag 20 september 2007 @ 08:10:34 #189
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53318986
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

Dus zeg maar vanaf 300euro voor gitaat+versterker, dan heb je enigzins (beginners) kwaliteit? Muziekstijl is redelijk breed, pop/britpop/indie/rock ongeveer die stijlen, maar dus absoluut geen metal/andere veelste harde muziek
Je kunt ook een mooie Squier Telecaster met een Aria-versterker van mij kopen, dan ben je voor 200 euro klaar. En dan heb je min of meer hetzelfde spul als waar ik het op geleerd heb, en word je vast ook minstens zo goed 14.gif.

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_53319091
Haha, elke keer weer hetzelfde...
It has to mean something
pi_53319165
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:25 schreef Cynic het volgende:
Haha, elke keer weer hetzelfde...
Kunnen we daar geen standaard item voor maken in de OP ofzo?
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_53319171
quote:
Op donderdag 20 september 2007 00:11 schreef Pwny het volgende:

[..]

Maarja zou voor een zaterdagavond zijn dus publiek zat. En tsja zijn van die bands die er tussenin zitten ze trekken wel sowieso publiek aan maar superveel ofzo. Maarja dan nog zou 600 zijn dan in totaal voor zo'n zaak als speakers loopt dat wel los qua butget
Wat jammer zeg! Een volgende keer dan. .
pi_53319398
quote:
Op donderdag 20 september 2007 08:33 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Kunnen we daar geen standaard item voor maken in de OP ofzo?
ja inderdaad.
wie voelt zich geroepen?
It has to mean something
pi_53319817
quote:
Op donderdag 20 september 2007 02:50 schreef Niek. het volgende:

[..]

Heb nog wel een leuke gitaar voor je, niet duur.
Mijn gitaar + punkjunk's versterker = onder de 300 euro, puike set dacht ik zo
[TK] Ibanez SA 120
200 incl verzenden en evt tas en kabel is hij voor jou.
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
pi_53322244
quote:
Op woensdag 19 september 2007 17:21 schreef Cynic het volgende:
wij hebben trouwens ook nog een videoclip gehad die op TMF en MTV is geweest! Vroeger ergens, 2002 ofzo
http://www.youtube.com/watch?v=SUCZw939Rqc
maar da is toch voor jouw tijd?
pi_53322284
shit... al 4 pagina's? ik loop echt achter haha
maar euhm, dean, goed nieuws voor je!
ik heb een doos en opvullings materiaal!
misschien dat ik deze maand de wah nog op kan sturen naar je
pi_53322398
quote:
Op woensdag 19 september 2007 21:36 schreef Jorikjet het volgende:
fulldrive binnen trouwens

setup ziet er nu zo uit (pimp pimp )

[afbeelding]

gebruik de tubescreamer vooral als volume boost. h2o eigenlijk alleen de delay, en dan ingesteld als een slapback.

van de holy grail heb ik alweer genoeg

maken jullie anders ook zoiets, is wel tof om te zien. plaatjes enzo kun je jatten van www.guitargeek.com
Doe je niks met die rat...?
pi_53322457
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Aresdreams het volgende:
Hoop ik dat ik hem deze maand kan betalen
Other than that, it's just a piece of crap.
The only thing I shred is cheese when I'm eating taco's.
  donderdag 20 september 2007 @ 11:33:58 #199
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_53322915
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:10 schreef Aresdreams het volgende:
Is dat serieus die wah waar jullie al zes maanden geleden over bezig waren?
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_53323012
quote:
Op donderdag 20 september 2007 11:15 schreef Deansensitized het volgende:

[..]

Hoop ik dat ik hem deze maand kan betalen
you better
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')