Ahquote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was dat eerder genoemde mokkel.
hmmm dan pak je em ook maar op 2 snaren hequote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een paar powerchords proberen te pakken met m'n pink plat, maar het gaat echt voor geen meter (oefenen bla bla). Ringvinger en pink voelt echt veel natuurlijker aan.
Julia Valet?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah
Na HB kwam op MTV destijds al Rockzone (oid) maar dan gepresenteerd door een of ander geil blond Duits mokkel. Julia nog wat. Weet iemand nog hoe zij precies heet?
uhuhquote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Oh. Da's wel een mega-powerchord dan.
A.k.a. noob-chord
Als je thrash metal speelt en je in 32sten shred over je halve E-snaar heen met 180 bpm drums mee, is het wel fijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Oh. Da's wel een mega-powerchord dan.
A.k.a. noob-chord
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef Pwny het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik krijg die pink ook niet goed plat als ik een
3
3
3
1
moet pakken doe ik het ook met mn wijs en ringvingert
Ach na jaren powerchords spelen raak je eraan gewendquote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.
Ik ben met ringvinger gaan spelen vanwege een nummer metquote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.
Ik pak toch echt gewoonquote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef Pwny het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik krijg die pink ook niet goed plat als ik een
3
3
3
1
moet pakken doe ik het ook met mn wijs en ringvingert
Die 6 pak je dan toch gewoon met je pinkquote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben met ringvinger gaan spelen vanwege een nummer met
6
5
5
3
erin. Die 6 haal ik anders niet.
Gewooon powerchords spelen dusquote:Op woensdag 19 september 2007 20:43 schreef Sloggi het volgende:
Wat ik altijd klote vind, zijn de barré-majeurakkoorden met 5 snaren hoger op de hals. Er is te weinig plaats voor drie vingers op die kleine toetsen.
| 1 2 3 4 5 6 | -8--5--3--8--7--7----- -9--5--4--9--7--7----- -10-5--4--9--9--7---- ------------------------- -------------------------- |
Ja, dat doe ik. Maar dan moeten die 5-jes wel met ringvinger. Zeker omdat hij naquote:Op woensdag 19 september 2007 20:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die 6 pak je dan toch gewoon met je pink.
Heb jij maar 3 vingers ofzo? Die 5en speel je toch gewoon met je ring- en middelvinger (die van je eerste voorbeeld)?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik. Maar dan moeten die 5-jes wel met ringvinger. Zeker omdat hij na
5
5
3
1 komt lastig genoeg.
Probeer Run Like Hell van Pink Floyd maar eens. Daar zitten ook van die klotestukken tussen.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:48 schreef Pwny het volgende:
[..]
Gewooon powerchords spelen dus
nergens last van
Maar idd
Was gister toevallig can't stop aan het spelen en heb je ook klote akkooren om snel over te pakken
[ code verwijderd ]
klote om snel over te pakken
Maarquote:Op woensdag 19 september 2007 20:45 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik pak toch echt gewoon
3
3
1
enzo met de pink plat hoor![]()
Powerchord noobs![]()
Denk dat ik dat ook nog wel red hoorquote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Pwny het volgende:
[..]
Maar
3
3
3
1
is een ander akkoord dan een gewoon powerchord dus dat is iets anders![]()
Owja moet ook wel lukken maar ik zeg ook dat ík het makkelijker vind die mét m'n ringvinger:Pquote:Op woensdag 19 september 2007 20:54 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook nog wel red hoor![]()
Dat kan vast, maar dan pak ik het niet snel genoeg.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:52 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Heb jij maar 3 vingers ofzo? Die 5en speel je toch gewoon met je ring- en middelvinger (die van je eerste voorbeeld)?
Nu ik het probeer is het inderdaad sneller om hem gewoon plat te gooienquote:Op woensdag 19 september 2007 20:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat kan vast, maar dan pak ik het niet snel genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |