Ja ziet er netjes uit. Totale Amerikaanse hipheid enzo. Die zanger ziet er wel überemo uit.quote:
Anders komt er geen mensquote:Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ziet er netjes uit. Totale Amerikaanse hipheid enzo. Die zanger ziet er wel überemo uit..
haha zaterdag speel ik op Skatejam in Delft en die pruts0rz hebben het gepresteerd mijn band als "alt. rock" op de poster te zetten. Ben je dan dom of wat?.
Nou, opzouten danquote:Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
held! alleen geen gitaarheld
Ze verwachten ook geen mensen, ze verwachten skaters.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders komt er geen mens![]()
Zijn gitaristen (oa. Pete Cosey) op Agharta en Pangea zijn briljant. Geen Laughlins, maar wel erg, erg goed passend bij de muziek.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
held! alleen geen gitaarheld
Ook niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef guitarist.nl het volgende:
MTV2
Metquote:
Dat was dat eerder genoemde mokkelquote:Op woensdag 19 september 2007 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
HB was toch met Vanessa Warwick? Of was dat eerder/later?
Jaaa, genau!quote:
Ahquote:Op woensdag 19 september 2007 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat was dat eerder genoemde mokkel.
hmmm dan pak je em ook maar op 2 snaren hequote:Op woensdag 19 september 2007 20:29 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb een paar powerchords proberen te pakken met m'n pink plat, maar het gaat echt voor geen meter (oefenen bla bla). Ringvinger en pink voelt echt veel natuurlijker aan.
Julia Valet?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ah
Na HB kwam op MTV destijds al Rockzone (oid) maar dan gepresenteerd door een of ander geil blond Duits mokkel. Julia nog wat. Weet iemand nog hoe zij precies heet?
uhuhquote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Oh. Da's wel een mega-powerchord dan.
A.k.a. noob-chord
Als je thrash metal speelt en je in 32sten shred over je halve E-snaar heen met 180 bpm drums mee, is het wel fijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:31 schreef Sloggi het volgende:
Oh. Da's wel een mega-powerchord dan.
A.k.a. noob-chord
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.quote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef Pwny het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik krijg die pink ook niet goed plat als ik een
3
3
3
1
moet pakken doe ik het ook met mn wijs en ringvingert
Ach na jaren powerchords spelen raak je eraan gewendquote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.
Ik ben met ringvinger gaan spelen vanwege een nummer metquote:Op woensdag 19 september 2007 20:35 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Dan leg ik liever mijn ringvinger plat.
Ik pak toch echt gewoonquote:Op woensdag 19 september 2007 20:33 schreef Pwny het volgende:
[..]
uhuh![]()
ik krijg die pink ook niet goed plat als ik een
3
3
3
1
moet pakken doe ik het ook met mn wijs en ringvingert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |