Ja, maar volgens mij ook wel voorbij gekomen in MTV's Rockzone als ik me goed kan herinneren...quote:Op woensdag 19 september 2007 17:24 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ohja, klopt. Daar was hij best vaak op. Voor MTV enzo was het niet echt hip genoeg![]()
Neuh, niks aanvragen, gewoon kijken, kwam altijd veel vette zooi voorbijquote:Op woensdag 19 september 2007 17:37 schreef Pwny het volgende:
Voor de tv zitten en met je telefoon je favo clip ook aanvragen omdat ze op internet toch niet te vinden waren
VH1quote:Op woensdag 19 september 2007 17:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, maar volgens mij ook wel voorbij gekomen in MTV's Rockzone als ik me goed kan herinneren...
Man, ik wil die shit terug! OnTheRoxx, Rockzone, Wet&Wild, en doe dan Headbangers Ball er ook maar bij! TMF Rockt is nou ook weer niet zo super [afbeelding]
Hebben we nietquote:
Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 18:20 schreef --H-I-M-- het volgende:
dan heb ik idd met je te doen!
Als ik oefen ga ik ook meestal letterlijk zitten, maar gek genoeg...als ik Mercyful Fate wil leren spelen moet ik echt staan, anders kan ik er niet bij op één of andere manier.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:17 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
![]()
Begin altijd met spelen wat ik al kan, en dan komen er vanzelf nieuwe dingetjes bovendrijven![]()
Maar als ik bv een nummer echt wil oefenen ga ik er ook echt voor zitten.
Ja ziet er netjes uit. Totale Amerikaanse hipheid enzo. Die zanger ziet er wel überemo uit.quote:
Anders komt er geen mensquote:Op woensdag 19 september 2007 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ziet er netjes uit. Totale Amerikaanse hipheid enzo. Die zanger ziet er wel überemo uit..
haha zaterdag speel ik op Skatejam in Delft en die pruts0rz hebben het gepresteerd mijn band als "alt. rock" op de poster te zetten. Ben je dan dom of wat?.
Nou, opzouten danquote:Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
held! alleen geen gitaarheld
Ze verwachten ook geen mensen, ze verwachten skaters.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:30 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders komt er geen mens![]()
Zijn gitaristen (oa. Pete Cosey) op Agharta en Pangea zijn briljant. Geen Laughlins, maar wel erg, erg goed passend bij de muziek.quote:Op woensdag 19 september 2007 18:38 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
held! alleen geen gitaarheld
Ook niet...quote:Op woensdag 19 september 2007 19:14 schreef guitarist.nl het volgende:
MTV2
Metquote:
Dat was dat eerder genoemde mokkelquote:Op woensdag 19 september 2007 20:16 schreef Witchfynder het volgende:
HB was toch met Vanessa Warwick? Of was dat eerder/later?
Jaaa, genau!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |