Die lui spelen toch mee in Serious Talen van 3FM?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb laatst trouwens dat bandje gezien waar Guitarist.nl in speelde, The Girls. Was best leuk. Alleen die bassist is wel een beheurlijke aansteller. Trok bij het twee nummer zijn shirt uit.Als voorprogramma-band.
Dat is dan toch hartstikke stoer johquote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
Ik heb laatst trouwens dat bandje gezien waar Guitarist.nl in speelde, The Girls. Was best leuk. Alleen die bassist is wel een beheurlijke aansteller. Trok bij het twee nummer zijn shirt uit.Als voorprogramma-band.
En was het nog een beetje een beer van een gozer of was het meer een kippe borst?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
Naja, hij was best breed, maar het sloeg gewoon echt nergens op bij zo'n kort optreden. Maar misschien kwam het omdat de gemiddelde leeftijd 15 was, en het aantal mannen in de zaal op 1 hand te tellen was.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:56 schreef punkjunk het volgende:
[..]
En was het nog een beetje een beer van een gozer of was het meer een kippe borst?Want met een brede barst kan het nog wel, anders is het
.
Ik vind zoweizo, sorry, The Girls echt een kut naam manquote:Op woensdag 19 september 2007 16:00 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Naja, hij was best breed, maar het sloeg gewoon echt nergens op bij zo'n kort optreden. Maar misschien kwam het omdat de gemiddelde leeftijd 15 was, en het aantal mannen in de zaal op 1 hand te tellen was.![]()
Het was dan ook een concert van Rooney (bekend uit The OC), wat verder wel echt een leuk bandje is.
Wat is daar vreemd aan? Ik sta bij het 3e nummer meestal ook al in m'n blote reetquote:Op woensdag 19 september 2007 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
de drummer van the stilettos gaat wel soms in ze blote reet drummen trouwens hahaquote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ik sta bij het 3e nummer meestal ook al in m'n blote reet
(tvp)
Weet ik zo niet, was de Gitarist van 2 maanden geledenquote:
Maar dat is natuurlijk een ander verhaalquote:Op woensdag 19 september 2007 16:03 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan? Ik sta bij het 3e nummer meestal ook al in m'n blote reet
(tvp)
Smeerpijp GG Allin kon d'r ook wat van...quote:Op woensdag 19 september 2007 16:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk een ander verhaal
[afbeelding]
Die gast is gewoon niet goed bij z'n hoofd....quote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Smeerpijp GG Allin kon d'r ook wat van...
Dat was pas een punkrockerquote:Op woensdag 19 september 2007 16:09 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Smeerpijp GG Allin kon d'r ook wat van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |