Natuurlijk, dat geef ik toe. Maar ik hoor mijn geld terug te krijgen!quote:Op woensdag 19 september 2007 15:42 schreef mcintosh het volgende:
Maar je was toch nog steeds fout of niet
Boem, lieverd, een snorfiets maakt geen geluid.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:43 schreef boem-dikkie het volgende:
Voor die 90 euro kon je jezelf ook klemzuipen en strompelend met je kabaalmachine naar huis gaan.
Al die machines maken kabaal. En nette jongens drinken ookquote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Boem, lieverd, een snorfiets maakt geen geluid.
Ik ben een nette jongen.
En je weet zeker dat die agent die die vrouw liet blazen dezelfde was die jou liet blazen?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:44 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat geef ik toe. Maar ik hoor mijn geld terug te krijgen!
Een beginnend bestuurder mag niks drinken dus is het makkelijk te controleren toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe checken ze dat tegenwoordig eigenlijk met die alcoholpercentages? Hebben ze knopjes op die blaasapparaten zitten die ze op beginnend bestuurder kunnen zetten ofzo? Want aan zo'n ding valt niets in te stellen volgens mij
ja er was maar één blaas apparaat en ik was meteen na haar.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
En je weet zeker dat die agent die die vrouw liet blazen dezelfde was die jou liet blazen?
ZIjn gewoon aangepast om ook te reageren op een lager percentage alcoholquote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe checken ze dat tegenwoordig eigenlijk met die alcoholpercentages? Hebben ze knopjes op die blaasapparaten zitten die ze op beginnend bestuurder kunnen zetten ofzo? Want aan zo'n ding valt niets in te stellen volgens mij
Na ja goed het gaat niet om het apparaat maar om degene achter het apparaat. Maar als er maar 1 agent in die ruimte zat heb je een kans van slagen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
ja er was maar één blaas apparaat en ik was meteen na haar.
Één agent deed de test en de andere liet je het papier invullen.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:48 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Na ja goed het gaat niet om het apparaat maar om degene achter het apparaat. Maar als er maar 1 agent in die ruimte zat heb je een kans van slagen.
ze geven een apart signaal wat staat voor: let op, indien beginnend bestuurder teveel gezopen of iets in die richtingquote:Op woensdag 19 september 2007 15:46 schreef kikoooooo het volgende:
Lees mn vraag nog eens.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:47 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Een beginnend bestuurder mag niks drinken dus is het makkelijk te controleren toch?
quote:Op woensdag 19 september 2007 15:42 schreef Ordinair het volgende:
GEPWND!!
je vergeet:quote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Armageddon het volgende:
Politie
Alcoholcontroles
Snorfietsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |