Staat in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:51 schreef Maneki.Neko het volgende:
doet Yoni ook een lijstje maken wie er komt?
Je bent mij vergeten!quote:
Nee, ik had het hier gedaan. Maar nu wel.quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonorVan jou heb ik geen PM klopt dat igraine?
ik had al zo'n vermoeden...quote:Op maandag 8 oktober 2007 19:31 schreef Yoni het volgende:
Jouw pm-etje was een beetje ondergesneeuwd withxhonor![]()
Lekker blond modje ben je ook hequote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
Macka, je eerste pm heb ik idd nooit ontvangen, de 2e wel. Ik zet je in het lijstje, want volgens mij gaat Sanger naar de Noord-Holland versie.
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Goed gedaanquote:Op donderdag 25 oktober 2007 23:30 schreef Yoni het volgende:
....
en ik ben stom geweest met datum plannen en kan ws. zelf maar een klein deel van de dag![]()
![]()
![]()
Oke, jammer dat het al vol zit (maar je moet ergens een grens leggen he)quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:53 schreef Yoni het volgende:
@Leolinedance: ik zet je op de reservelijst, we zitten momenteel nl. vol
@Marc H, er kan zéker nog wel een 'expert' bijIk ben er zelf uiterlijk tot een uur of twee, half drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |