Nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
Da's nou de bij leven al legendarische Hugo Schaap. Bekend van de mixjes aan het begin van MetMichiel!
Ach ja, de kans dat zo'n jongen op mannen valt is te verwaarlozen he...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:12 schreef MartijnMuijs het volgende:
Sorry dames. En sommige heren.
Dan zou ik vooral niet al te hard gaan meezingen op deze plaat van Guns & Roses want dan hou je geen stem meer over.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Hahahahahaha!
P.S. Pijn in m'n strot (gek hè?)
Dat wordt zanglesquote:Op woensdag 19 september 2007 21:06 schreef MartijnMuijs het volgende:
Hahahahahaha!
P.S. Pijn in m'n strot (gek hè?)
Ik ook niet hoor, van mij mag jequote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef -Hans- het volgende:
Geen idee D.Roseben daar niet zo mee bezig.
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef MutZ het volgende:
Ik ben ff druk met m'n colleges voorbereiden en verslagen uitwerken (ja, ik doe ook wel eens wat) en direct kan ik het kwijl hier weer van de vloer opdweilen
Ga je schamen!quote:
Oh. My. God...quote:Op woensdag 19 september 2007 21:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ok, WIE de neuk is dat! EN is die al bezet!?hubba hubba hubba hubba
![]()
Sjah. "Serious radio" hè.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
quote:Op woensdag 19 september 2007 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lief van je!![]()
" Bitches zitten aan mijn penis " omg... tekstueel hoogstandje hoor
Je wou de Kaiser Chiefs horen?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves! *-)
Zeg, ben jij nieuw hier ofzoquote:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
De Ekstra Weekend versie?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:30 schreef MartijnMuijs het volgende:
[..]
Je wou de Kaiser Chiefs horen?
Je hebt gelezen dat het om Hugo gaat en niet Muis of krijg ik via Muis zn hyves access tot Hugo?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Oh. My. God...
Muis, nu je een Fok!-account hebt, kun je ook wel meteen aan de Hyves!![]()
Draait 3FM de nieuwe single al wel eens?quote:Op woensdag 19 september 2007 21:31 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Nee, de Hyves. Met Two-Timing Touch & Broken Bones. Dat zeg ik toch?
Ik wilde er net iets over zeggenquote:
Je bezig houden met de penis is serious work he, daar hoort serious radio bijquote:
Best leuk om te horen jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
netjes uitgedruktquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik vind die Opposites ook niets...is niet helemaal mijn soort muziek
Jaman, ik en me bootie shaken in de disco op dat nrquote:Op woensdag 19 september 2007 21:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat een plaat.... geluid staat hier weer +10.![]()
D.Rose - Cosmick:![]()
lolquote:Op woensdag 19 september 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
Ik dacht al, ik heb dat nummer eerder gehoord
Het is weleens erger jaquote:Op woensdag 19 september 2007 21:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol
Best aardige request vanavond.
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Het is weleens erger ja
En nee, geen van mij vanavond
Ik zou nooit voor Snap gaanquote:Op woensdag 19 september 2007 22:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet? Ooohh, had eigenlijk gedacht dat Snap een request van jou was.![]()
De nieuwe MHquote:Hard-Fi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |