quote:Op donderdag 20 september 2007 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
Halsema zegt net: "Ik wil nog één retorische vraag stellen."
Dan betaal ik dat kind dán wel, hè?quote:Op donderdag 20 september 2007 16:02 schreef LXIV het volgende:
Omdat dat kind later jouw bed gaat verschonen?
Je wordt dement oma, de gulden is nog van voor de oorlog!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dan betaal ik dat kind dán wel, hè?
Fijn dat je mijn bed verschoond hebt. Hier heb je een gulden.
Weet je wie noodzakelijk zijn voor het land en het algemeen belang dienen? Degenen die geld binnenbrengen. Als er geen geld binnengebracht wordt, valt er geen geld te verdelen. Kinderen zijn strikt gezien niet nodig voor het land, want met immigranten kan de toekomst ook verzekerd worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:31 schreef Z het volgende:
Als je dat kind ziet als iets noodzakelijks en als algemeen belang voor het land, vind ik het niet gek dat je daar wat voor krijgt. Ik zie het ook niet echt als iets extra's, je krijgt het als je een kind hebt. Iedereen krijgt op een bepaalde manier al wat natuurlijk.
quote:Wij testen wel eens vragenlijsten op invulbaarheid, een algemene uitkomst is dat iedereen zich altijd zorgen maakt of andere mensen de lijst wel zullen begrijpen.
Voor dat kind doe ik met liefde alsof ik dement ben.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wordt dement oma, de gulden is nog van voor de oorlog!
zegt dat kind dan.
Prachtig meisje. Wat een ogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef LXIV het volgende:
Nu kun je het plaatje zien. Een stuk knapper dan Amalia, niet?
Doe mij maar de pubers!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Frollo het volgende:
Tussen de 2 en pakweg 8 jaar zijn kindertjes het schattigst, vind ik. Jammer dat je ze niet kunt huren.
Is dit serieus bedoeld?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een combinatie tussen mij en mijn lief zou het summum zijn. Mijn uiterlijk, mijn intellect, mijn humor, mijn sociale vaardigheden, en zijn geduld en rust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |