Je maakte gewoon meteen weer een grapjequote:Op donderdag 20 september 2007 12:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik in deze topic geen grapjes meer mag maken... Pope zegt niets over een nieuwe topic.
Ja, dat wel. Maar in al mijn enthousiasme wilde ik even dat grapje makenquote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
We konden je niet vinden!quote:Op donderdag 20 september 2007 12:30 schreef JAM het volgende:
Zeg, waarom hebben ze mij geen moderator gemaakt?
Kijk, dat is nu net de vraag. Had Eva Braun zo'n enorme dildo-behoefte?- en zo nee, wat moesten de nazi's dan met al dat jodengoud? I like the way you're thinking kid.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:36 schreef Z het volgende:
Had Eva Braun dan zo'n enorme dildo-behoefte?
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...quote:Op donderdag 20 september 2007 11:38 schreef thaleia het volgende:
Ik ben morgen jarig en dan word ik 33. Ik zie me genoodzaakt dat goed te vieren, omdat het voor de Groten Der Aarde nogal eens hun laatste verjaardag blijkt te zijn.
Proficiat en nog vele jaren! 14.gifquote:Op donderdag 20 september 2007 06:29 schreef JAM het volgende:
Gisteren was ik jarig. Voor de mensen die willen weten wat ik heb gedaan, ik kan u zeggen, de perfecte dag, namelijk; geneukt tweemaal, bier gedronken, porterhouse steak gegeten en een pakje blauwe Gauloises opgerookt.
* JAM heeft de leeftijd van 22 jaar bereikt.
Hiep-hoi..
Vergeet Andrew 'The Naked Guy' Martinez niet. In ieder geval; YOUR DAYS ARE NUMBERED, T.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:49 schreef Frollo het volgende:
[..]
JC, John Belushi, Bredero, noem ze maar op...
Ik help mee in TTK, omdat Isa de komende tijd niet of nauwelijks online isquote:Op donderdag 20 september 2007 12:37 schreef Z het volgende:
Wat modereer je eigenlijk Damart?
Garnaal van de barbecue.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:23 schreef LXIV het volgende:
Tja mosselen. Ik vind dat ze zelf eigenlijk helemaal niet zo veel smaak hebben, maar goed klaargemaakt als Totaalgerecht is het wel aardig. Net zoiets als garnalen, daar zit zonder sausje eigenlijk ook maar bar weinig smaak aan.
Paling is de allerlekkerste vis.quote:Paling of haring daarentegen, die vind ik pas echt lekker. Helaas niet echt te verkrijgen alhier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |