Weet je wie noodzakelijk zijn voor het land en het algemeen belang dienen? Degenen die geld binnenbrengen. Als er geen geld binnengebracht wordt, valt er geen geld te verdelen. Kinderen zijn strikt gezien niet nodig voor het land, want met immigranten kan de toekomst ook verzekerd worden.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:31 schreef Z het volgende:
Als je dat kind ziet als iets noodzakelijks en als algemeen belang voor het land, vind ik het niet gek dat je daar wat voor krijgt. Ik zie het ook niet echt als iets extra's, je krijgt het als je een kind hebt. Iedereen krijgt op een bepaalde manier al wat natuurlijk.
quote:Wij testen wel eens vragenlijsten op invulbaarheid, een algemene uitkomst is dat iedereen zich altijd zorgen maakt of andere mensen de lijst wel zullen begrijpen.
Voor dat kind doe ik met liefde alsof ik dement ben.quote:Op donderdag 20 september 2007 16:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je wordt dement oma, de gulden is nog van voor de oorlog!
zegt dat kind dan.
Prachtig meisje. Wat een ogen.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:33 schreef LXIV het volgende:
Nu kun je het plaatje zien. Een stuk knapper dan Amalia, niet?
Doe mij maar de pubers!quote:Op donderdag 20 september 2007 17:41 schreef Frollo het volgende:
Tussen de 2 en pakweg 8 jaar zijn kindertjes het schattigst, vind ik. Jammer dat je ze niet kunt huren.
Is dit serieus bedoeld?quote:Op donderdag 20 september 2007 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Een combinatie tussen mij en mijn lief zou het summum zijn. Mijn uiterlijk, mijn intellect, mijn humor, mijn sociale vaardigheden, en zijn geduld en rust.
Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.quote:
God, ik schrok al.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.![]()
[afbeelding]
Ze beseft niet aan welk een gelukzalig lot ze deel heeft! Zometeen krijgt ze ook nog eens gratis schoolboeken!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie dochter, L!
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:12 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje zit op dit moment keihard te poepen, ze zet dan vanuit haar neus druk, en ze duwt haar tong tegen haar verhemelte. Ze maakt er ook soms geluidjes bij. Het gaat echter niet goed, ze kan sinds een week zitten en probeert nu dus zittend te poepen.
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
We zitten ook niet in CUL of in F&F. Dus...
Dat doet ze nooit 's nachts. Maar ik zou het niet erg vinden denk, nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind kinderen altijd vervelend.
Ik dacht vroeger dat mijn kinderwens toch wel toe zou nemen. Maar voorlopig wordt het alleen maar minder.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Een paar mosselen vind ik wel okay, maar ik hoef geen heel bord.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:05 schreef Gellius het volgende:
Je houdt zeker ook niet van schaaldieren?
Uiteraard niet. Dat is niets voor verstandige mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar aan het strand liggen vind ik ook niks.
Weloverwogen beslissingen maken en iets groots.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef beeer het volgende:
Wat doen verstandige mensen eigenlijk. Dat vraag ik me nou altijd af.
Ik zal jou es negeren, eikel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
Ik doe het wel es.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
Ik zie het nut daar ook niet van. Je weet ook dat ouders dat niet leuk gaan vinden ookal weten ze het zelf. Dat is hormonaal bepaald.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |