Als het goed is heeft Do2 enkele cd's bij zich als ik hem straks zie, dus ik ben benieuwd. Ik heb moeten beloven het een eerlijke kans te geven.quote:Op woensdag 19 september 2007 14:58 schreef Z het volgende:
Ik ben wel een vier keer in een week naar een concert geweest.Dat komt er tegenwoordig niet meer van helaas.
Wellicht dat ik ook even langs hop. Als het niet uitverkoopt. Het prijsnummer wat mij betreft is Leaf House, zoek dat maar eens op.
Wat al niet kan.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef Dylanesque het volgende:
Een mens kan zomaar duizelig worden van het snel doorlezen van dit topic, zonder te weten waar LPT voor staat.
Ja, ik ben al gewaarschuwd.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:36 schreef Z het volgende:
Het is geen easy listening, dus moet je wel even je best doen.
En 'n receptje.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:45 schreef Z het volgende:
Met af en toe wat ruimte voor interpretatie.
En toch gaat het best hard.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Frollo het volgende:
LangzaamPraatTopic.
O, het was een vraag.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:46 schreef Dylanesque het volgende:
Niemand helpt mij ook even uit mijn onwetendheid hier... LPT? Literaire Posts Topic?
Nou, je hebt je vuurdoop ook al gehad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |