Weloverwogen beslissingen maken en iets groots.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:28 schreef beeer het volgende:
Wat doen verstandige mensen eigenlijk. Dat vraag ik me nou altijd af.
Ik zal jou es negeren, eikel.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:13 schreef Gellius het volgende:
Is het niet veel eenvoudiger om pope gewoon te negeren dan zo omslachtig je moderatorstatus erbij te betrekken?
Ik doe het wel es.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
Ik zie het nut daar ook niet van. Je weet ook dat ouders dat niet leuk gaan vinden ookal weten ze het zelf. Dat is hormonaal bepaald.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:09 schreef zodiakk het volgende:
Ik vraag me altijd af of iemand ooit in het bijzijn van de ouders durft te zeggen dat ze hun kind lelijk vinden.
Kijk eens in een woordenboek.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, even een vraagje tussendoor:
Ik moet een folder reviseren, allemaal leuk en aardig, het gaat over begraafplaatsen (helemaal niet zo leuk eigenlijk), maar nou stond er me toch een woord wat ik vreemd vond:
Asverstrooiiening
Bestaat het? Zo ja;![]()
! Zo nee; welk woord hoort het te zijn?
Dat is een flinke meid!quote:
Jullie behandelen ook 'cynisme' en 'ironie' in dit blok?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ja, ik had natuurlijk beter moeten weten dan hier een vraag te stellen. Stel je toch voor zeg, dat er een keer een antwoord werd gegeven.
Nee, behulpvaardigheid.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:15 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jullie behandelen ook 'cynisme' en 'ironie' in dit blok?
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
O, ik zie het al. Contaminaties!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |