Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.quote:
God, ik schrok al.quote:Op donderdag 20 september 2007 17:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor. Al zou een kloon van mezelf wel heel leuk zijn. Kunnen we samen tegen onszelf vier-op-een-rij spelen.![]()
[afbeelding]
Ze beseft niet aan welk een gelukzalig lot ze deel heeft! Zometeen krijgt ze ook nog eens gratis schoolboeken!quote:Op donderdag 20 september 2007 18:02 schreef Gellius het volgende:
Wat een mooie dochter, L!
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?quote:Op donderdag 20 september 2007 18:12 schreef Z het volgende:
M'n dochtertje zit op dit moment keihard te poepen, ze zet dan vanuit haar neus druk, en ze duwt haar tong tegen haar verhemelte. Ze maakt er ook soms geluidjes bij. Het gaat echter niet goed, ze kan sinds een week zitten en probeert nu dus zittend te poepen.
Goed punt.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:39 schreef LXIV het volgende:
We zitten ook niet in CUL of in F&F. Dus...
Dat doet ze nooit 's nachts. Maar ik zou het niet erg vinden denk, nee.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Vind jij het ook helemaal niet erg om midden in de nacht die poepluiers te gaan verschonen?
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik vind kinderen altijd vervelend.
Ik dacht vroeger dat mijn kinderwens toch wel toe zou nemen. Maar voorlopig wordt het alleen maar minder.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:53 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij nog een baardeloos knaapje bent IR.
Ik sta er vrij neutraal tegenover. Een paar mosselen vind ik wel okay, maar ik hoef geen heel bord.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:05 schreef Gellius het volgende:
Je houdt zeker ook niet van schaaldieren?
Uiteraard niet. Dat is niets voor verstandige mensen.quote:Op donderdag 20 september 2007 19:09 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Maar aan het strand liggen vind ik ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |