Ik heb al zo'n TomTom, maar die kwaliteit is helemaal om te huilen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:57 schreef ralph_lisse het volgende:
Je moet wel verstand hebben van hoe de electrische bedrading in elkaar zit. Misschien kan je wat wegwerken onder je stoel of onder je dashboard kastje. Die van mij zit onder het deskboard kastje.
Nog een vraag : Is de telefoon van de zaak, zo ja kan je je baas niet vragen of je zo een ding kan inbouwen of koop tomtom is ook carcit en bijna net zo duur (¤ 289,-)
Groeten,
Ralph
Dat zou ook kunnen, heb alleen geen idee of mijn autoradio ISO stekkers heeftquote:Op woensdag 19 september 2007 13:05 schreef The_Goeiste het volgende:
ik zou weer gaan voor een parrot carcit. die zijn te koop vanaf ongeveer ¤125,-. Bluetooth, werkt met alle telefoons die ik ken en als je een isostekker achter je radio hebt is hij binnen een half uur ingebouwd. Hij heeft een display en haalt het telefoonboek uit de telefoon zodat je die gewoon in je zak kunt laten zitten. Het geluid gaat over de luidsprekers van je auto en je hebt geen inbouwschade als je het goed doet. Als je geen isostekker hebt het inbouwen laten doen. Had hem laatst aanbevolen aan een collega (die er erg tevreden over is) en die had geen iso stekker en ik geen schema's van een renault laguna en ben er toen bijna een ochtend mee bezig geweest.
Het is de standaard radio van de fabriek. Wel zitten er nu al een cd wisselaar en een aansluiting voor mn mp3 speler op.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:18 schreef The_Goeiste het volgende:
Heb je een originele radio of een achteraf ingebouwde. Is hij achteraf ingebouwd dan heb je waarschijnlijk een iso stekker. Vaak kun je bij een automaterialenzaak wel verloopstekkers kopen, dit geld alleen niet voor alle auto's
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |