Ze gaat eerst bellen, misschien valt het mee met haar zus, dan heeft ze die 12 uur ook niet nodig.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat walgelijke verwende vieze wijf niet weer haar zin krijgt en H of L het blokt.![]()
Als het écht een ernstige situatie is zal Huub het zeker niet gaan blokken.. die ziet het dan los van het spel (denk ik). Lieke lijkt me daarin een stukkie harder.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:24 schreef itsme het volgende:
Ik mag toch hopen dat dat walgelijke verwende vieze wijf niet weer haar zin krijgt en H of L het blokt.![]()
Dat snap ik niet ze kreeg 150 cp van Eric dus hoe komt ze aan 170??quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef Clank het volgende:
170 + 50.. dus 230 cp's ...zegt Amanda
Zijn uitspraak was dus dat hij dat wel zou doen...al weet je het nooit..quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het écht een ernstige situatie is zal Huub het zeker niet gaan blokken.. die ziet het dan los van het spel (denk ik). Lieke lijkt me daarin een stukkie harder.
Dat denk ik ook maar is het dan zo ernstig of heeft de trut opeens bedacht dat ze de 12 uur nog op kunnen maken deze week. (kan me niet voorstellen dat zij daar zelf op is gekomen trouwens)quote:Op woensdag 19 september 2007 12:26 schreef Clank het volgende:
[..]
Als het écht een ernstige situatie is zal Huub het zeker niet gaan blokken.. die ziet het dan los van het spel (denk ik). Lieke lijkt me daarin een stukkie harder.
170 + 50 = ?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat snap ik niet ze kreeg 150 cp van Eric dus hoe komt ze aan 170??
Yepquote:Op woensdag 19 september 2007 12:32 schreef yvonne het volgende:
Ik heb nu toch wel de goede gesloten hè?
dat dacht ik nou ook !!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Verida het volgende:
Dit is echt wel gescript. Achter weet dat Huub heeft gezegd alles te blokken, amanda's zus heeft van de week afgezegd (om een of andere stomme reden) en nu weten zowel Brian als Amanda zich ineens te herinneren dat er nog 12 uur zijn die alleen deze week te gebruiken zijn.
Lijkt me sterk
gewoon script
Ik vind het inderdaad wel erg toevallig allemaal.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:29 schreef Verida het volgende:
Dit is echt wel gescript. Achter weet dat Huub heeft gezegd alles te blokken, amanda's zus heeft van de week afgezegd (om een of andere stomme reden) en nu weten zowel Brian als Amanda zich ineens te herinneren dat er nog 12 uur zijn die alleen deze week te gebruiken zijn.
Lijkt me sterk
gewoon script
Ze kreeg 150 van Eric + de cp van de popoll is 50 maakt totaal 200, hoe komt ze aan 170 van Eric dat was me vraag, misschien nu duidelijk ?quote:
Gisteren toen ze hoorde dat haar zus vanavond niet kwam!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:35 schreef Ning het volgende:
Wanneer heeft ze dat gehoord van haar zus dan?
Gister haar er niet over gehoord en nu de 12 uur aanvragen. Er klopt iets nietquote:Op woensdag 19 september 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Gisteren toen ze hoorde dat haar zus vanavond niet kwam!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |