Kon het niet beter verwoordenquote:Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Roeji het volgende:
Ik heb een paar van die blouses en die zitten heerlijk, ze blijven ook mooi in de was en eigenlijk heb je er geen strijkwerk aan. Als je ze tenminste direct ophangt als ze uit de wasmachine komen en een beetje in model trekt.
Kwa doorschijnen, ik vind het meevallen. Ik doe er vaak wel een hemdje/topje onder. Als ik m wil dragen als witte blouse alleen, doe ik er een heel dun huidskleurig hemdje onder wat je dus niet ziet doorschijnen maar je ziet dus ook je bh niet meer.
Beetje warrig maar je snapt het wel denk ik
Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg nietquote:Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef Roeji het volgende:
Blouse lijkt idd meer door te schijnen dan die wat ik heb, zal er morgen eens naar kijken. Die broeken staan erg leuk. Zijn dat die met de extra brede pijp uit de catalogus?
Ah oke, ik was even vergeten dat je die er ook al had neergezet. Ik zoek het morgen wel even op. Thanxquote:Op donderdag 27 september 2007 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |