abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2007 @ 13:07:26 #126
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_53513320
Ik heb een paar van die blouses en die zitten heerlijk, ze blijven ook mooi in de was en eigenlijk heb je er geen strijkwerk aan. Als je ze tenminste direct ophangt als ze uit de wasmachine komen en een beetje in model trekt.
Kwa doorschijnen, ik vind het meevallen. Ik doe er vaak wel een hemdje/topje onder. Als ik m wil dragen als witte blouse alleen, doe ik er een heel dun huidskleurig hemdje onder wat je dus niet ziet doorschijnen maar je ziet dus ook je bh niet meer.
Beetje warrig maar je snapt het wel denk ik
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_53513470
Sexy toch een beetje doorkijk haha.
Ik voeg de witte even toe aan m'n bestelling

Hmm, twijfel tussen 36 en 38.
Normaal gesproken maat 170 simpele hempjes (kindermaat)
en overige tops maat S. Cup 75c. Zal de 36 passen,of valtie behoorlijk kleiner/groter?
pi_53513800
Qua pasmaat vond ik hem bij mij redelijk perfect vallen. ik heb normaal maat S en cup 75b, en ik had een 36 genomen. Ik zal er misschien vanavond een foto van maken als mn vriend thuis is, foto's van mezelf maken vind ik zo'n drama.... En ok, ik geef toe, ik heb hem gepast met een zwrat topje eronder, maar ook op de mouwen zijn alle naden superdik zichtbaar en het etiketje is ook gewoon prima leesbaar door de stof heen.... Echt zonde.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 27 september 2007 @ 13:24:12 #129
63411 Roeji
pi_53513870
Ik heb ze uit de collectie van vorig jaar en die vielen klein. Ik zag er laatst een in de winkel (zilvergrijs ) en toen kwam de maat eigenlijk wel redelijk goed overeen met mijn normale maat. Moet wel zeggen, ik heb m niet aangehad alleen even de borstwijde gemeten op mn lijf.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53513947
Ben wel benieuwd naar een foto'tje zoeperzazke

En bedankt beiden.
  donderdag 27 september 2007 @ 14:50:37 #131
188342 Gaan
als een banaan?
pi_53516412
Ik ga sinds een maand weer eens iets bestellen. Wat problemen gehad met de klantenservice ( waar de 'service' in 'klantenservice' vandaan komt is mij een raadsel..) en als het nu niet goed gaat stop ik er echt echt echt mee

Nu dus de vraag: Is er nog een bruikbare kortingscode of zal ik nog even wachten? Die gratis trui klinkt mij nou niet echt fantastisch in de oren. Ik ben ook 1.60 cm en jurken heb ik al genoeg

Oja en over die blousjes... Die witte schijnt idd erg door. Ik koop elk jaar eigenlijk wel een nieuwe (voor die 14,90 hoef je het ook niet te laten) omdat ze bij mij snel grauw worden en je ziet de naden, het merkje en stiksels idd. Maar in andere kleuren zijn ze prima of anders gewoon een truitje eronder doen.
pi_53517636

Jurkje! Eindelijk 1ntje die niet zo'n Alijn vorm heeft. Want als ik dat aantrek lijk ik direct 20 kilo zwaarder

Zitten heeeerlijk!

En uit de Outlet een bikini.

Had ook die kinder joggingsbroek, verzoop er echt in. dus die gaat terug voor een kleinere maat, want hij zat wel heerlijk, ondanks dat hij 2meter te lang was

& Die trui Vreselijk.
pi_53518848
haha ik had ook die broek in 1.70, lekker lang
mijn vriend heeft er nu ook 1 genomen, haha.
  † In Memoriam † donderdag 27 september 2007 @ 16:57:36 #134
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_53520353
Net een mooie tuniek gescoord en een schattig gouden shirtje . Griekenland here I come .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_53523212
Zending gesorteerd in sorteercentrum 27-09-2007 Zwolle , intern transport pakketten

Maar morgen ben ik niet thuis en ik weet niet hoe laat de pakketpost komt op zaterdag, dus dan zal je zien dat ik mister postman ook net misloop

Het blijft echt leuk om hier al die 'recensies' van kledij te lezen!

[ Bericht 1% gewijzigd door Patsy_Stone op 27-09-2007 20:10:07 ]
Eddy - Life is a mystery, we all must stand alone. I hear him call my name and it feels like home.'
Saffy - 'That's lovely, who wrote it?'
Eddy - 'Madonna, darling
pi_53524917
Hier ook gesorteerd!

Morgen in huis, een groot pakket, dus ik zal ook een verslagje doen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_53527720
quote:
Op donderdag 27 september 2007 13:07 schreef Roeji het volgende:
Ik heb een paar van die blouses en die zitten heerlijk, ze blijven ook mooi in de was en eigenlijk heb je er geen strijkwerk aan. Als je ze tenminste direct ophangt als ze uit de wasmachine komen en een beetje in model trekt.
Kwa doorschijnen, ik vind het meevallen. Ik doe er vaak wel een hemdje/topje onder. Als ik m wil dragen als witte blouse alleen, doe ik er een heel dun huidskleurig hemdje onder wat je dus niet ziet doorschijnen maar je ziet dus ook je bh niet meer.
Beetje warrig maar je snapt het wel denk ik
Kon het niet beter verwoorden Ik vind die blousjes dus inderdaad geweldig omdat ze niet kreuken (in tegenstelling tot de duurdere varianten van bijv. Esprit). Ik draag er overigens wel altijd een top onder, ik vind het doorschijnen ook meevallen.
pi_53527729
Zo, nu wat foto's. Ze zijn niet echt super en ik had mn lekker grote sloffen aan (waardoor ik nog kleiner lijk), maar zo hebben jullie bv al wel een idee van de gratis trui....

De trui, als ik m op z'n langst maak....

Most charming picture ever

en zo probeer ik hem 'normaal' te dragen:

De witte blouse

De tuniek

Het glansblousje dat hoognodig gestreken moet worden

Hier is ook de broek met ceintuur te zien

en dit is de andere broek, die ik niet wilde houden (maar mn vriend vind hem me weer wel heel leuk staan, dus die gaat nog even in twijfel)

Broeken zijn uiteraard te lang, ik sta op sloffen (draag normaal altijd hakken) en er moet hoe dan ook nog een zoompje in.
pi_53528348
Die trui is echt mega ja .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  donderdag 27 september 2007 @ 21:41:36 #140
63411 Roeji
pi_53528541
Die trui Ik denk dat ik er ook in kan kamperen, krijg m wrs volgende week. Dan gaat ie meteen in de klusdoos of op de 'voor in huis klooi dagen stapel', als ik er ook zo in verzuip.

Blouse lijkt idd meer door te schijnen dan die wat ik heb, zal er morgen eens naar kijken. Die broeken staan erg leuk. Zijn dat die met de extra brede pijp uit de catalogus?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53528850
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:41 schreef Roeji het volgende:
Blouse lijkt idd meer door te schijnen dan die wat ik heb, zal er morgen eens naar kijken. Die broeken staan erg leuk. Zijn dat die met de extra brede pijp uit de catalogus?
Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg niet
pi_53529118
Dankje voor de foto van de Blouse
En haha die trui, een heerlijke zondagse trui dus
  donderdag 27 september 2007 @ 22:15:59 #143
63411 Roeji
pi_53529630
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ehm, ik heb de officiele plaatjes hier enkele posts boven staan. Dus ik weet neit of het die zijn... ze hebben wel wijde pijpen, dat vind ik altijd een prettig model omdat ik een aardig aanwezige kont heb in combinatie met een holle rug, dus skinny jeans etc staan mij simpelweg niet
Ah oke, ik was even vergeten dat je die er ook al had neergezet. Ik zoek het morgen wel even op. Thanx
Ik ben zo blij, zo blij
pi_53531874
goedeavond mensen, heb even een vraagje..

me vriendin is zeer binnekort jarig en nu zoekt haar zusje het volgende paar schoenen voor cadeau.. nu zagen we ze al bij r'dam.. (die bij de v&d) maar hadden em helaas niet meer in haar maat (39) weet iemand waar deze nog beschikbaar zijn ? heb het al in den haag gevraagd maar hadden ze ze ook niet.. kan ze ook niet vinden bij de online shop..

kon dat ene topic waar je naar spullen kan vragen die je zoekt ffe niet meer vinden, sorry alst hier niet de bedoeling is..

Iig alvast bedankt ! zou een grote hulp zijn als iemand weet waar ze nog meer zijn.. of waar ze dus online staan!
pi_53532027
Ik zal morgen even voor je kijken in mijn filiaal (koopgoot).
pi_53532096
die witte blous heb ik volgens mij ook maar zit toch heel anders
pi_53535673
pakketje in behandeling genomen
hopelijk volgende week een keertje binnen
  vrijdag 28 september 2007 @ 08:28:43 #148
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_53535703
quote:
Bestelling is onderweg
pi_53535877
Dat witte blousje is eigenlijk wel leuk, zeker als het er ook in andere kleurtjes is. Maar ja, eerst maar op de bestelling wachten die onderweg is. Wel erg leuk met die foto's.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_53548753
Iemand nog een werkende kortingscode?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')