abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53293619
Aja ik loop dus stage in Wenen sinds 5 maanden
maar wil me klachten even beschrijven!

klacht 1. Vrijdag is me verjaardag (21 september) en op me werk hoef ik alleen maar de domme individuele reserveringen te doen.. Ik heb gevraagd voor vroegere dienst i.p.v. 9 uur.. Heeft ze afgewezen! En ik ga dus naar innsbruck savonds, kom ik pas 11 uur 's avonds aan! Te laat op me eigen verjaardag..

klacht 2. Ze negeren me op het werk, mentaliteit van de weense mensen.. Als ik zeg 'morgen' krijg ik 2 van de 5 dagen niks terug

klacht 3. Me huisgenoot is verschrikkelijk en praat alleen maar van 'oeh ik kreeg sjans, oeh diegene wilt me, oeh ik heb geen geld etc' en hij heeft eens geld gestolen.

klacht 4. Me kamer is vies en er lopen van die oorwurmpjes overal rond.

klacht 5. Er zit amper wiet in de jointjes.

klacht 6. Iedereen is arrogant met uitgaan en de meeste zijn kampers

klacht 7. Hun dialect in Wenen
pi_53293689
ik denk dat je verwijfde uiterlijk ook niet meehelpt...probeer eens een robuustere look aan te nemen.
Succes!
Dankzij het schelden met kanker staat het wél midden in de aandacht, krijgt het meer geld van fondsen en weldoeners, en kan er dus meer aan gedaan worden. Met andere woorden, schelden met kanker helpt tegen kanker.
Kanker.
pi_53293700
Conclusie: TS zit met z'n drugsprobleem in Wenen waar hij een schijt stage heeft

pi_53293775
Mensen die "me" gebruiken in iedere zin.
pi_53293786
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:17 schreef LiefLiesje het volgende:
ik denk dat je verwijfde uiterlijk ook niet meehelpt...probeer eens een robuustere look aan te nemen.
Succes!
zegt plamuurkop/dikkop/schijtkop
pi_53293788
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:17 schreef LiefLiesje het volgende:
Succes!

LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
pi_53293801
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:20 schreef LekkerWijf het volgende:
Mensen die "me" gebruiken in iedere zin.
blind?
pi_53293863
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Deceit het volgende:

klacht 1. Vrijdag is me verjaardag (21 september) en op me werk hoef ik alleen maar de domme individuele reserveringen te doen.. Ik heb gevraagd voor vroegere dienst i.p.v. 9 uur.. Heeft ze afgewezen! En ik ga dus naar innsbruck savonds, kom ik pas 11 uur 's avonds aan! Te laat op me eigen verjaardag..

klacht 2. Ze negeren me op het werk, mentaliteit van de weense mensen.. Als ik zeg 'morgen' krijg ik 2 van de 5 dagen niks terug

klacht 3. Me huisgenoot is verschrikkelijk en praat alleen maar van 'oeh ik kreeg sjans, oeh diegene wilt me, oeh ik heb geen geld etc' en hij heeft eens geld gestolen.

pi_53293870
Mensen die stage lopen _!
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_53293965
Mensen die het verschil tussen "me" en "m'n" of "mijn" niet weten.
pi_53293994
Is dat nu Weens wat je typt, of gewoon slecht Nederlands?
pi_53294000
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:24 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

je vergeet een me bij klacht 3
  woensdag 19 september 2007 @ 10:30:28 #13
97685 YoWilly
No shit....sherlock
pi_53294010
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Deceit het volgende:

1: Gefeliciteerd alvast!

2: Dus 3 dagen zeggen ze netjes gedag terug...da's positief. Probeer die andere 2 dagen eerst te kijken of er al iemand aanwezig is voordat je iets zegt!

3: Zeg dat je op mannen valt!?

4: Gebakken schijnt het een lekkernij te zijn...succes!

5: Don't do drugs!!

6: Best arrogant om iedereen over een kam te scheren!

7: Mee eens!
Don't get shot....It hurts!!
pi_53294025
kunnen die 'ik-zit-in-het-buitenland'-zeikerts en -huilies niet in hun eigen forum blijven?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_53294049
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:30 schreef Deceit het volgende:

[..]

je vergeet een me bij klacht 3
Je moet gewoon normaal leren praten/typen!
Volwassen worden, zeg maar
  woensdag 19 september 2007 @ 10:36:03 #16
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_53294125
Ik woon al tijden op een uurtje rijden van Wenen in Tsjechie....

Tegen mij (blond haar blauwe ogen + beschaafd duits) zijn ze zo beleefd als wat. Ik vind het erg om te moeten zeggen maar ze zijn erg racistisch en jouw mediterane uiterlijk zorgt ervoor dat mensen zo reageren hoe triest het ook klinkt.

Hoop voor je dat je er snel weg bent.
pi_53294139
Tips voor de TS (geheel gratis, jawel):
1. Leer fatsoenlijk Nederlands, dat zet je argumenten kracht bij en zorgt ervoor dat je overtuigender overkomt.
2. Ruim je kamer eens op, misschien dat je dan die "oorwurmpjes" ook wel kwijt bent.
3. Ga niet naar Innsbrück, maar vier je verjaardag thuis in Wenen, dan ben je ook niet te laat!
4. Neem de volgende keer een dagje vrij voor je verjaardag.
5. Ga niet uit en sluit je op je kamer op, dan heb je geen last van de arrogante, met een Weens accent sprekende kampers
6. Overweeg een post-natale abortus.
pi_53294175
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Je moet gewoon normaal leren praten/typen!
Volwassen worden, zeg maar
oh Bla..

klacht 1. heb me topic uit desperate-heid getypt.. met al me gevoel.. want zit er door heen natuurlijk!
klacht 2. mag nog 2 dagen onvolwassen zijn voor ik de 'volwassen' leeftijd krijg!
pi_53294232
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:36 schreef Buschetta het volgende:
Ik woon al tijden op een uurtje rijden van Wenen in Tsjechie....

Tegen mij (blond haar blauwe ogen + beschaafd duits) zijn ze zo beleefd als wat. Ik vind het erg om te moeten zeggen maar ze zijn erg racistisch en jouw mediterane uiterlijk zorgt ervoor dat mensen zo reageren hoe triest het ook klinkt.

Hoop voor je dat je er snel weg bent.
ja dat klopt ook.. en die huisgenoot van me is afrikaans, en we zijn dus al diverse keren afgewezen! Maar gelukkig zijn er ook nog de 'zwarte' discotheken
pi_53294276
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:40 schreef Deceit het volgende:

[..]

ja dat klopt ook.. en die huisgenoot van me is afrikaans, en we zijn dus al diverse keren afgewezen! Maar gelukkig zijn er ook nog de 'zwarte' discotheken
En daar mogen de blanke zeker niet binnen komen!?
pi_53294305
Het is dus erg gezelilg daar
pi_53294402
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

En daar mogen de blanke zeker niet binnen komen!?
mens, ik ben zelf half blank, en het is er juist gemixt, hoe het hoort te zijn!
pi_53294485
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef Deceit het volgende:

[..]

mens, ik ben zelf half blank, en het is er juist gemixt, hoe het hoort te zijn!
Waarom noemen ze het dan een zwarte discotheek?
Omdat het donker is binnen?
pi_53294546
Alvast gefeliciteerd, ben dan ook jarig, kom 's avonds pas thuis van college
Raise your head and say: "WELL DONE, WELL DONE!".
pi_53294630
quote:
Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef LekkerWijf het volgende:

[..]

Waarom noemen ze het dan een zwarte discotheek?
Omdat het donker is binnen?
tussen haakjes staat het er toch
'zwarte' muziek wordt daar afgespeeld.. normaal wordt er overal dancemuziek in elke disco gespeeld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')