zegt plamuurkop/dikkop/schijtkopquote:Op woensdag 19 september 2007 10:17 schreef LiefLiesje het volgende:
ik denk dat je verwijfde uiterlijk ook niet meehelpt...probeer eens een robuustere look aan te nemen.
Succes!
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:17 schreef LiefLiesje het volgende:
ik denk dat je verwijfde uiterlijk ook niet meehelpt...probeer eens een robuustere look aan te nemen.
Succes!
blind?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:20 schreef LekkerWijf het volgende:
Mensen die "me" gebruiken in iedere zin.![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Deceit het volgende:
Aja ik loop dus stage in Wenen sinds 5 maanden
maar wil me klachten even beschrijven!
klacht 1. Vrijdag is me verjaardag (21 september) en op me werk hoef ik alleen maar de domme individuele reserveringen te doen.. Ik heb gevraagd voor vroegere dienst i.p.v. 9 uur.. Heeft ze afgewezen! En ik ga dus naar innsbruck savonds, kom ik pas 11 uur 's avonds aan! Te laat op me eigen verjaardag..
klacht 2. Ze negeren me op het werk, mentaliteit van de weense mensen.. Als ik zeg 'morgen' krijg ik 2 van de 5 dagen niks terug
klacht 3. Me huisgenoot is verschrikkelijk en praat alleen maar van 'oeh ik kreeg sjans, oeh diegene wilt me, oeh ik heb geen geld etc' en hij heeft eens geld gestolen.
klacht 4. Me kamer is vies en er lopen van die oorwurmpjes overal rond.
klacht 5. Er zit amper wiet in de jointjes.
klacht 6. Iedereen is arrogant met uitgaan en de meeste zijn kampers
klacht 7. Hun dialect in Wenen
1: Gefeliciteerd alvast!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:14 schreef Deceit het volgende:
Aja ik loop dus stage in Wenen sinds 5 maanden
maar wil me klachten even beschrijven!
klacht 1. Vrijdag is me verjaardag (21 september) en op me werk hoef ik alleen maar de domme individuele reserveringen te doen.. Ik heb gevraagd voor vroegere dienst i.p.v. 9 uur.. Heeft ze afgewezen! En ik ga dus naar innsbruck savonds, kom ik pas 11 uur 's avonds aan! Te laat op me eigen verjaardag..
klacht 2. Ze negeren me op het werk, mentaliteit van de weense mensen.. Als ik zeg 'morgen' krijg ik 2 van de 5 dagen niks terug
klacht 3. Me huisgenoot is verschrikkelijk en praat alleen maar van 'oeh ik kreeg sjans, oeh diegene wilt me, oeh ik heb geen geld etc' en hij heeft eens geld gestolen.
klacht 4. Me kamer is vies en er lopen van die oorwurmpjes overal rond.
klacht 5. Er zit amper wiet in de jointjes.
klacht 6. Iedereen is arrogant met uitgaan en de meeste zijn kampers
klacht 7. Hun dialect in Wenen
oh Bla..quote:Op woensdag 19 september 2007 10:32 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je moet gewoon normaal leren praten/typen!
Volwassen worden, zeg maar![]()
ja dat klopt ook.. en die huisgenoot van me is afrikaans, en we zijn dus al diverse keren afgewezen! Maar gelukkig zijn er ook nog de 'zwarte' discothekenquote:Op woensdag 19 september 2007 10:36 schreef Buschetta het volgende:
Ik woon al tijden op een uurtje rijden van Wenen in Tsjechie....
Tegen mij (blond haar blauwe ogen + beschaafd duits) zijn ze zo beleefd als wat. Ik vind het erg om te moeten zeggen maar ze zijn erg racistisch en jouw mediterane uiterlijk zorgt ervoor dat mensen zo reageren hoe triest het ook klinkt.
![]()
![]()
![]()
Hoop voor je dat je er snel weg bent.
En daar mogen de blanke zeker niet binnen komen!?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:40 schreef Deceit het volgende:
[..]
ja dat klopt ook.. en die huisgenoot van me is afrikaans, en we zijn dus al diverse keren afgewezen! Maar gelukkig zijn er ook nog de 'zwarte' discotheken![]()
mens, ik ben zelf half blank, en het is er juist gemixt, hoe het hoort te zijn!quote:Op woensdag 19 september 2007 10:42 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
En daar mogen de blanke zeker niet binnen komen!?![]()
Waarom noemen ze het dan een zwarte discotheek?quote:Op woensdag 19 september 2007 10:49 schreef Deceit het volgende:
[..]
mens, ik ben zelf half blank, en het is er juist gemixt, hoe het hoort te zijn!
tussen haakjes staat het er tochquote:Op woensdag 19 september 2007 10:53 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Waarom noemen ze het dan een zwarte discotheek?
Omdat het donker is binnen?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |