quote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef Miljonair het volgende:
Binnenkort gaat er dus belasting op vliegen worden geheven...![]()
¤ 11,25 voor korte vluchten, ¤ 45 voor lange vluchten.
Nu ben ik een enthousiast vliegenhouder, die zijn vliegen dus dagelijks inzet voor allerhande doeleinden.
Nu moet ik straks voor alle klusjes, die de vliegen binnen Nederland doen, ¤ 11,25 per vlieg aan belasting betalen! En zelfs ¤ 45 voor alle buitenlandse klussen!![]()
Het is echt van de gekken! Op deze manier kan een vliegenhouder/kweker toch geen droog brood meer verdienen!!![]()
Ze sturen je een giro met het gemiddelde geschatte aantal wilde vliegen * ¤ 11.25 in je thuis.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:22 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe gaat men dit controleren en geld dit dan ook voor wilde vliegen in je eigen tuin bijvoorbeeld?
Inderdaad, dat is de manier!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze sturen je een giro met het gemiddelde geschatte aantal wilde vliegen * ¤ 11.25 in je thuis.
Man...je ziet ze vliegen!quote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de manier!![]()
Kijk, ik sta geregistreerd als professioneel vliegenhouder, incl. het aantal vliegen dat ik bezit en het aantal uur dat ze vliegen, waarheen, wat ze doen, etc....Daar ben ik dus mooi de lul mee....
![]()
Hij wil miljonair worden...net als zijn vader.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:28 schreef OA het volgende:
TS, je bent toch "miljonair"?![]()
Wat klaag je nou?!![]()
tja, dat vind ik wel erg onbeschoft, zo'n schatting.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:23 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ze sturen je een giro met het gemiddelde geschatte aantal wilde vliegen * ¤ 11.25 in je thuis.
moet je ook een logboek per vlieg bijhouden tegenwoordig?quote:Op woensdag 19 september 2007 09:27 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is de manier!![]()
Kijk, ik sta geregistreerd als professioneel vliegenhouder, incl. het aantal vliegen dat ik bezit en het aantal uur dat ze vliegen, waarheen, wat ze doen, etc....Daar ben ik dus mooi de lul mee....
![]()
Nog niet, maar dat zit er ws wel aan te komen....quote:Op woensdag 19 september 2007 09:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
moet je ook een logboek per vlieg bijhouden tegenwoordig?
dat komt er zeker nog wel aan inderdaad. Ben je ook mooi mee.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:36 schreef Miljonair het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat zit er ws wel aan te komen....![]()
Zeker als je je bedenkt dat ik meer dan 15.000 vliegen heb, die zich ook nog eens in een ongehoord hoog tempo vermenigvuldigen....quote:Op woensdag 19 september 2007 09:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat komt er zeker nog wel aan inderdaad. Ben je ook mooi mee.
Gewoon door berekenen naar de klanten. Komt vast wel alles goed.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:17 schreef Miljonair het volgende:
Binnenkort gaat er dus belasting op vliegen worden geheven...![]()
¤ 11,25 voor korte vluchten, ¤ 45 voor lange vluchten.
Nu ben ik een enthousiast vliegenhouder, die zijn vliegen dus dagelijks inzet voor allerhande doeleinden.
Nu moet ik straks voor alle klusjes, die de vliegen binnen Nederland doen, ¤ 11,25 per vlieg aan belasting betalen! En zelfs ¤ 45 voor alle buitenlandse klussen!![]()
Het is echt van de gekken! Op deze manier kan een vliegenhouder/kweker toch geen droog brood meer verdienen!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |