abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53289717
Ik zat zo heel casual de economische bijlage van mijn krantje door te spitten, hopend op enkele enerverende berichten. Na enkele memorabele nieuwtjes te hebben doorgeneusd, drong een vaag silhouet mijn gezichtsveld binnen. "Wat de fuck krijgen we nou," dacht mijn grijze massa, terwijl het mijn ogen luttele milimeters bijstuurde om zodoende verder geen last te hebben van interrumperende invloeden van buitenaf.

Helaas. De tientonner c.q. mammoettanker leek zijn zinnen te hebben gezet op de plaats naast mij. En ja, net voor het neerkomen ontstond er een zogenaamd luchtvacuüm rond zijn zwaargebouwde, flubberende achterste. Hoewel ik een realistisch mens ben, hoopte ik op dat moment op een wonder in de vorm van een of andere nieuwe natuurkundige wet waardoor lucht zich niet meer verplaatst zodra er een zwaardere massa de plaats inneemt.

Het mocht helaas niet meer baten. Gelijk een kanonskogel stoof een duffe, muffige, stront-achtige putlucht mijn kant op. In een wanhoopspoging probeerde ik de krant te gebruiken als schild maar het was al te laat! De vergeelde, verzuurde, meurende oerstank drong mijn neusgaten binnen en op dat ogenblik, mensen, ja, op dat ogenblik stierf een stukje van mij een langzame dood. Ik ben niet meer dezelfde man. Ik ben gebroken. Kapot.

Met vriendelijke groet,

Een slachtoffer van de huidige Ik-Ben-Vet-Maar-Wel-Gezellig-Dus-Ik-Hoef-Niet-Af-Te-Slanken-Maatschappij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Janetje op 19-09-2007 09:57:19 ]
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 september 2007 @ 00:41:58 #2
7889 tong80
Spleenheup
pi_53289754
Je spatie naar de klote ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 september 2007 @ 00:42:52 #3
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_53289779
Anders gebruik je ff alinea's ofzo
  woensdag 19 september 2007 @ 00:43:26 #4
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53289786

Masterlijk geschreven!

Ben je schrijver? Doe er wat mee!
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53289787
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:42 schreef TPS het volgende:
Anders gebruik je ff alinea's ofzo
Het is een kort stukje, dat kan best in één alineau, dunkt mij.
  Trouwste user 2022 woensdag 19 september 2007 @ 00:45:06 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_53289814
Je hebt een scheet gelaten

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_53289820
Ik zou dit dan bijvoorbeeld naar KLB kunnen zetten heb ik me laten vertellen

Gezien het feit dat de massa zich steeds massaler in grotere massa's de eigen vetrollen masserend zich op de banken laat ploffen, is het openbaar vervoer voor mij ook vaak een muffe drukke zwetende klamme ruwe ongezellige krappe rit huiswaarts. Ik begrijp je klacht dan ook volledig!

Een uitleg van de klacht: Dikke mensen die teveel darmgassen hebben in het openbaar vervoer.
pi_53289868
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Maisnon het volgende:

Gezien het feit dat de massa zich steeds massaler in grotere massa's de eigen vetrollen masserend zich op de banken laat ploffen, is het openbaar vervoer voor mij ook vaak een muffe drukke zwetende klamme ruwe ongezellige krappe rit huiswaarts. Ik begrijp je klacht dan ook volledig!
Ai... Daar ging je helaas even de mist in. Desalniettemin een noemenswaardige poging tot het formuleren van een prachtige volzin, zoals wij die nog slechts kennen uit de tijd van grootheden als Louis Paul Boon.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:48:07 #9
161041 DaantjeF
Tijdelijk aanwezig.
pi_53289876
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef Maisnon het volgende:

Een uitleg van de klacht: Dikke mensen die teveel darmgassen hebben in het openbaar vervoer.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans...
pi_53289880
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:45 schreef tong80 het volgende:
Je hebt een scheet gelaten

Zowaar ik nog controle heb over mijn kringspier; neen!
pi_53289901
Voor echt mooie volzinnen gebruik ik dan ook deze account niet, daar heb ik een somber en duistere kloon voor die aan m'n FireFox gelinkt zit. Verder dus een mooi uitgewerkte klacht, maar of er wat meer mee gaat gebeuren is aan het modererend gespuis hier
pi_53289946
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:49 schreef Maisnon het volgende:
Voor echt mooie volzinnen gebruik ik dan ook deze account niet, daar heb ik een somber en duistere kloon voor die aan m'n FireFox gelinkt zit. Verder dus een mooi uitgewerkte klacht, maar of er wat meer mee gaat gebeuren is aan het modererend gespuis hier
Ah, je hebt je moderatie-krachten aangesproken en deze als het ware door het time-space-vacuum gestuurd richting KLB. Grandioos.
pi_53290151
Terechte klacht! Dikkerds die in de trein naast je gaan zitten is tot daar aan toe, maar als ze ook nog eens stinken
pi_53290966
a
l
i
n
e
a
'
s
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 19 september 2007 @ 08:24:46 #15
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')