Eensch, ouwe!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:19 schreef Elixabete het volgende:
kanker oranje
mijn krentenbol, wat doe je!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:31 schreef ThaMadEd het volgende:
Ze heeft ook een flinke onderkin gekweekt
Zij is nu een soort voortplantings machine geworden van de oranje's. Net een melk koe man.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef Sjibble het volgende:
die neukt zich nog dood man, wanneer komt het 4de kind? wil ze een jongetje ofzo?
Kan maar niet begrijpen dat die Willem nog kan klaarkomen, die kut is vast zo hard uitgescheurd dat het lijkt of je een plastic zak neukt
milf?quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:12 schreef tong80 het volgende:
BLA
willem is de melkkoe die word gemolken, en er worden allemaal kinderen uitgekweekt, dus zie het als yoghurtquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:58 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Zij is nu een soort voortplantings machine geworden van de oranje's. Net een melk koe man.
Kan het wat respectvoller.quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:51 schreef Sjibble het volgende:
die neukt zich nog dood man, wanneer komt het 4de kind? wil ze een jongetje ofzo?
Kan maar niet begrijpen dat die Willem nog kan klaarkomen, die kut is vast zo hard uitgescheurd dat het lijkt of je een plastic zak neukt
Tis een alien wat ik je brom!quote:
dan moet ie die modeontwerper van zuh moeder eens flink op de reet slaan!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:08 schreef dvr het volgende:
Jullie weten dat Wim-Lex een fervent internetter is?![]()
Hier gaan koppen rollen!!![]()
vaak wel ja zonde he...quote:Op dinsdag 18 september 2007 23:21 schreef ELdudeness het volgende:
Ja 3 kinderen he , dan krijg je dat. Valt me nog mee dat ze haar haren er nog niet afgeknipt heeft.
Al die vrouwen hier in NL die 3 keuters uitgepoept hebben lopen erbij alsof ze s'avonds naar de bingo gaan.
NAAR BED HET IS 12 UUR GEWEESTquote:
....................zucht!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 00:13 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
NAAR BED HET IS 12 UUR GEWEEST
Hoe komt die nicht nu aan mijn tieten?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef denka het volgende:
Ze moet eens vaker met haar nicht gaan praten..
[afbeelding]
Die kleed zich stukken beter..![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
Hoe komt die nicht nu aan mijn tietenpolyester schijven?
![]()
![]()
ja die van haar zijn niet echt, maar die van mij wel!!!!!quote:
Is haar nicht een man met een slechte boob job en afdragertjes van Borat?quote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
Ben jij ook een man met een slechte boob job en afdragertjes van Borat?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe komt die nicht nu aan mijn tieten?
![]()
![]()
rippedquote:Op woensdag 19 september 2007 01:00 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Hoe komt die nicht nu aan mijn tieten?
![]()
![]()
pics, je mag ze PM-en als je verlegen bent.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:07 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja die van haar zijn niet echt, maar die van mij wel!!!!!
hm ben zo lekker als ik dit hier neerzet krijg ik heel fok achter me reet aan..quote:Op donderdag 20 september 2007 19:55 schreef RickoKun het volgende:
[..]
pics, je mag ze PM-en als je verlegen bent.
Tietenquote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft schimmel boven d'r kutquote:Op woensdag 19 september 2007 00:57 schreef denka het volgende:
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |