Hoe moet het dan hier zonder jouquote:Op donderdag 20 september 2007 07:50 schreef JamesBrownie het volgende:
Dank je!
Ik ga vandaag de hele dag(bijna) in de kelder zitten om zooi op te ruimen, je wilt niet weten hoeveel er uit het archief is gekomen dat weg mag!
Ik vind dat altijd wel lekker, beetje radio luisteren en simpel werk doen...(okee, zou ik niet elke dag de hele dag willen doen)
nou toen liep ik dus al de deur uitquote:Op donderdag 20 september 2007 08:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
Lekker!! Ik lag rond die tijd nog te snoozen![]()
dat kan toch, gewoon vragen aan je baas of je part time kan gaan werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 10:12 schreef Faithz het volgende:
Oeh lekker, ik wil ook vrij zijn om half 3.
hier is een regel dat als je langer dan 5 jaar werkt voor dit bedrijf je begint met het opbouwen van ouwelullendagenquote:
Welke?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan toch, gewoon vragen aan je baas of je part time kan gaan werken![]()
quote:Op donderdag 20 september 2007 10:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier is een regel dat als je langer dan 5 jaar werkt voor dit bedrijf je begint met het opbouwen van ouwelullendagen![]()
Zolang het geen sleutelbos is, kun je het hem best vragen!quote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Welke?
Karin?
Of de man die hier dagelijks een stressballetje richting collega's lanceert
wellicht dat jij dan dubbel met de directie in onderhandeling moet, zowel thuis als elders in de lichtstadquote:Op donderdag 20 september 2007 11:11 schreef Faithz het volgende:
[..]
Welke?
Karin?
Of de man die hier dagelijks een stressballetje richting collega's lanceert
heb je er al meer dan ikquote:Op donderdag 20 september 2007 11:12 schreef Faithz het volgende:
[..]
![]()
JIJ HEBT OUWELULLENDAGEN![]()
Die wil ik ook![]()
Maar ok, ik heb jaarlijks 30 dagen
Als er iemand van ons minder gaat werken dan is Nirak dat in elk gevalquote:Op donderdag 20 september 2007 11:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat jij dan dubbel met de directie in onderhandeling moet, zowel thuis als elders in de lichtstad![]()
Word jij dan ook mama? Of papa, of Pama ofzo? Wel leuk.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:48 schreef Faithz het volgende:
[..]
Als er iemand van ons minder gaat werken dan is Nirak dat in elk gevaldie wordt ook mamma, als de planning goed gaat.
Maar ik zou het ook niet erg vinden. Wie weet wat mijn inkomen doetaan de andere kant, als ik nog omhoog wil gaat dat beter met 40u.
Goede arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 20 september 2007 11:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb je er al meer dan ik![]()
volgens mij moesten we maar van baan wisselen![]()
Was de bedoeling ook maar als ik dat niet hoef, doe ik dat denk ik ook niet. Maar ik weet het niet.. we zien tegen die tijd wel in hoeverre mijn carrierekansen zijn. En of ik het inkomen heb wat ik wil hebben want ik kan nog ver groeien.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Word jij dan ook mama? Of papa, of Pama ofzo? Wel leuk.
Je kunt natuurl;ijk ook allebei wat minder gaan werken(als dat mogelijk is)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |