hehehe die doe ik liever ergens andersquote:Op woensdag 19 september 2007 11:44 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
O, dan kun je achter je wandje ondeugende dingen doen!![]()
Ik verwacht vandaag nog een lekkere bossche bol want de directeur is jarigquote:Op woensdag 19 september 2007 11:58 schreef JamesBrownie het volgende:
Nou zeg! Das zielig!
Ik heb zojuist een tom poes op!
Kikkerbilletjesquote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet ik al wat er bij jullie vanavond op tafel komt![]()
1. In bedquote:Op woensdag 19 september 2007 12:06 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, dan moet je wel chocoladebol edten, kom je nioet onderuit.
Met een hand typen is best lastig...
Waar doe jij die ondeugende dingen het liefst dan, toch niet als je met de hond aan het wandelen bent he?
Smaakt een beetje naar kip. Het is niet helemaal mijn ding.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:21 schreef JamesBrownie het volgende:
Zijn wel vooral kleine kikkertjes die daar zitten he...Ik zou gewoon de hele kikker opeten dan!
I'm a barbie girlquote:Op woensdag 19 september 2007 12:18 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik zit de hele tijd met zo'n irritant liedje van een reclame voor Barbie in mijn kop...
Weet je trouwens ook meer dan ikquote:Op woensdag 19 september 2007 12:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan weet ik al wat er bij jullie vanavond op tafel komt![]()
Kon dat maar met meer mensen.quote:Op woensdag 19 september 2007 12:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
I'm a barbie girl
in a barbie world
it's fantastic
life is from plastic
you can touch me there
undress me everywhere
enz enz
met dank aan die blonde dame van Aqua![]()
O ja, dat zou natuurlijk ook wel heel erg zijn!quote:Op woensdag 19 september 2007 12:22 schreef Faithz het volgende:
[..]
1. In bedlekker makkelijk, relaxed en zacht
2. De bank![]()
3. Keuken (vind ik wel een goed voornemen)
Van de hond krijg ik geen zin nee
En straks betrap jij me![]()
Wat vind jij nu een lekker wijf?quote:Op woensdag 19 september 2007 12:28 schreef Faithz het volgende:
[..]
Kon dat maar met meer mensen.
Oh en blond is ze niet altijd hoor
[afbeelding]
Is niet leukquote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had gisteren trouwens een enorme kut-dag. Wie er over wil lezen mag op de link in mijn onderschrift klikken.
Die kan ik soms toch erg goed waarderen hoor.quote:Op woensdag 19 september 2007 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
Die is best leuk! (die bovenste met donker haar..) Reese Witherspoon vind ik niks aan.
Ik kon er eigenlijk ook wel om lachen, maar het was toch ook vervelend, vooral op dat moment. Ik ben iemand die liever een kwartier te vroeg is dan 2 minuten te laat. En dit kan dus niet goed in mijn systeemquote:Op woensdag 19 september 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Maar dat van die bus kun je wel om lachen volgende week ofzo![]()
Zo bloeddorstig ben ik toch helemaal niet?quote:Op woensdag 19 september 2007 16:16 schreef Faithz het volgende:
Je vermoord het topic altijd
nietus, ik moet nog tot minimaal 17.30 uurquote:Op woensdag 19 september 2007 16:38 schreef Faithz het volgende:
Dit is de tijd waarop iedereen vrij is/naar huis gaat. Eet e.d.
Ja hequote:Op woensdag 19 september 2007 18:35 schreef maedel het volgende:
Zo, de L-Word seizoen 3 DVD box is gearriveerd (nou ja, op het postkantoor dan)....
Van de week hebben we The Gymnast zitten kijken. Best een aardige film
En, hallo Piper![]()
En nu thuis hoop ikquote:Op woensdag 19 september 2007 17:04 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik ben ook wat later dan normaal naar huis, komt omdat iemand om 5 voor 5 nog iets heeft gevraagd wat nog even duurt.
Anders ga ik even kijken of ik het kan verzetten naar morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |