En bekend!quote:
op de trekker?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:45 schreef JamesBrownie het volgende:
Gewoon doen!
Dan hoop ik wel dat ik je tegenkom...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En bekend!
Alleen die kikker heb je misschien nog nooit gezien...(wel een heleboel andere...)
Ja, lijkt me best een leuk gezicht!quote:
bewaar je die kikken voor een eventuele meet, dan zal ik hem komen kussen en omtoveren naar een prinsquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:41 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
En bekend!
Alleen die kikker heb je misschien nog nooit gezien...(wel een heleboel andere...)
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Faithz het volgende:
[..]heul veul.
Vind dat leuk, beestjes
Die zit allang weer in het water!quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
bewaar je die kikken voor een eventuele meet, dan zal ik hem komen kussen en omtoveren naar een prins![]()
Maar dan ook wel in een blauwe werkoverallquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:47 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, lijkt me best een leuk gezicht!
![]()
Die heeft Nirak eenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dan ook wel in een blauwe werkoverall![]()
Whahahaquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die zit allang weer in het water!
Hij was al vijf keer ontsnapt voor ik die foto kon maken, arm ding...
(dit is trouwens de bewuste foto die met links is gemaakt)
Toch, als ik iemand IRL goed ken en ze tikt iets, dan hoor ik het al zeggenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef JamesBrownie het volgende:
Het was dan ook een grapje, toch lastig, de intonatie goed hebben als je tikt...![]()
Bijna...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:57 schreef Faithz het volgende:
[..]
Whahaha
Mijn buurvrouw trok me bijna mee in zo'n kikkerpoel toen ze een kikkertje wilde vangen maar uitgleed
Bijna plonsch
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:58 schreef JamesBrownie het volgende:
(wat vind je van onze kanaries?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |