ja ja, ik zal het volgende week dinsdag direct doen om 6.00 uur zo zonder lenzen als de wekker afgegaan isquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:56 schreef Faithz het volgende:
Ik was wel eerdermaar ik zat in andere topics
Ik dus ook niet.quote:Op donderdag 20 september 2007 18:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou, ik snap hier dus echt gewoon helemaal niks van...
Wat een goor verhaal
Ik moet gewoon meteen aan Indecent proposal denken.![]()
Wat doe jij in andere topicsquote:Op vrijdag 21 september 2007 07:56 schreef Faithz het volgende:
Ik was wel eerdermaar ik zat in andere topics
hierover is een prachtige film gemaakt door Francois Ozon, Le temps qui restequote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om maanden met een vent naar bed te gaan waar ik me absoluut niet toe aangetrokken voel, een keertje, nou, daar zou ik me overheen kunnen zetten, maar maanden...?
En als je al niet op mannen valt...
Piccie!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:13 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik was er niet, want ik ben later opgestaan omdat ik vandaag vrij heb.
We hebben nu kanaries, verschillende kleurtjes, heel leuk!
(hoewel ze wel te klein zitten vind ik...Maar goed, ze zijn va vriendlief.)
zwaait teruug naar Maedelquote:
Ik snap dat echt niet. Het kan zoveel makkelijker.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:09 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik dus ook niet.
Ik zou er niet aan moeten denken om maanden met een vent naar bed te gaan waar ik me absoluut niet toe aangetrokken voel, een keertje, nou, daar zou ik me overheen kunnen zetten, maar maanden...?
En als je al niet op mannen valt...
ROFLMAOquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Wat doe jij in andere topics![]()
(o, wat ben ik grappig...)![]()
Ja, dat laatste!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Faithz het volgende:
[..]
Ik snap dat echt niet. Het kan zoveel makkelijker.
Misschien was ze stiekem wel hetero en heeft ze een paar schitterende maanden gehad![]()
Wat?quote:
Geen RBW volgens mijquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zwaait teruug naar Maedel![]()
en vraagt zich af of je voor zo'n zitmaaier nu ook al moet beschikken over een tractorrijbewijs wanneer je daarmee op de openbare weg komt ?
en type bovenstaande tekst nu voor de 3e keer in verband met netwerk problemen![]()
Duhquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat laatste!
Daarom is die relatie natuurlijk ook over.
Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:02 schreef JamesBrownie het volgende:
O, ROFL snap ik nog, MAO (My ass of?)
Ik snap het sowieso helemaal niet...quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:04 schreef Faithz het volgende:
[..]
Duh
Er moet toch ook een lampje bij je gaan branden als partner zijnde.
Hoe kut eigenlijk.
Zo liet ik me niet naaienAls partner zijnde dan. En dan niet door die man maar door je vrouw.
jaja duidelijk.
Hallo, hij gaat over je vriendin heenquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso helemaal niet...
Maar zij (partner) zal die man niet als een bedreiging hebben gezien.
Geen idee schatquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat er niet zo'n bordje van 25 (vroeger 16 ) op hoeft te zitten ?
het gaat over het feit of zo'n tractor/zitmaaier dus wel of niet op de openbare weg mag, en of er dan ook een bordje op moet van 25 zodat het voertuig als landbouw voertuig aangemerkt wordtquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:26 schreef Faithz het volgende:
Waar wat over gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |