quote:Op woensdag 19 september 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
O.a. nieuw in het Rotterdamse asiel:
Beertje, Malthezer, 4 maanden
[afbeelding]
Pinokkio, Alaskan Husky, 2 jaar
[afbeelding]
Doe es Maes bellen!!!quote:Op woensdag 19 september 2007 22:08 schreef Greys het volgende:
Als Maes die Beertje ziet!![]()
Hij kan alleen thuis, in de auto en met andere honden. Ik voorzie een match!
Done!quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys...jij goeie organisatort...jij is de goedste!![]()
Pinokkio laat je echt niet tot 13.00 op je nest liggen heur...Husky-hondjes knallen vaak van de energiequote:
Psies ja, not my cup of teaquote:Op woensdag 19 september 2007 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Pinokkio laat je echt niet tot 13.00 op je nest liggen heur...Husky-hondjes knallen vaak van de energie![]()
Dus dan sta je dagelijks om half 8 in je trainingshose buiten te blauwbekken.
Oooh....een lekkere rooiequote:Op woensdag 19 september 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben fan van The Nanny, dus ik vind Fran hier wel lief!
[afbeelding]
zie... ik heb dat dekentje ook en ik vond rood er altijd al mooi bij kleurenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik ben fan van The Nanny, dus ik vind Fran hier wel lief!
[afbeelding]
Dan mag Karel er nu op liggen te pronkenquote:Op woensdag 19 september 2007 22:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zie... ik heb dat dekentje ook en ik vond rood er altijd al mooi bij kleuren![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 20:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En de naam blijft geweldig.
Ik snap het ook nietquote:Op woensdag 19 september 2007 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Vraag me dan toch echt af waarom in godsnaam doen mensen zo'n beestje weg![]()
Nok, heel lief van je, maar hoe krijgen we die dan zaterdag in Bleiswijk?quote:Op donderdag 20 september 2007 08:20 schreef nokwanda het volgende:
Moet ik nog even snel een "cheque" fixen om zaterdag te overhandigen? A4 en gelamineerd?
Of hadden jullie al iets beters bedacht waar ik helemaal overheen gelezen heb?
Heb mijn best gedaan om bij te lezen maar dat is geloof ik niet altijd gelukt.
Ben er ook bang voor. Nu ga ik het niet meer redden. Dacht er ook pas te laat aan omdat ik in een kast op het werk opeens een lamineer geval aantrof. Wist niet eens dat we die haddenquote:Op donderdag 20 september 2007 13:55 schreef Greys het volgende:
[afbeelding]
Ontvangen van Lady-wrb!Jeetje, naast al die handdoeken en die zakjes voer ook nog heel veel nieuwe speelgoedjes! Wat ontzettend lief van je!
Nok, van jou vind ik het ook een superlief voorstel, maar ik las het te laat, lag al op bed gisteravond toen je het PMde. Sorry! En nu is het iets te krap ben ik bang... met de post.
In het grote diepe gat storten.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Laatste dag van de actie vandaagGing snel man! Wat te doen hierna
Jaaaaaaaa, een aftermeet, dan kunnen we de films kijken die bij de aflevering zijn gemaakt!quote:Op donderdag 20 september 2007 14:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het grote diepe gat storten.
En dan huilend een meet organiseren omdat we natuurlijk allemaal niks te doen hebben![]()
Maar meet moet
Ik dacht gister al dat het de laatste dag was.quote:Op donderdag 20 september 2007 12:04 schreef purplerose het volgende:
Hai lievjes!
Laatste dag van de actie vandaagGing snel man! Wat te doen hierna
Jep, maar ik ontmoet Nosh op een carpoolplaats en die kan je niet invoeren!quote:Op donderdag 20 september 2007 16:14 schreef Greys het volgende:
Chipsie!
Heb je een TomTom of iets dergelijks Ing?
Logischquote:Op donderdag 20 september 2007 16:40 schreef Greys het volgende:
Beertje is alweer weg uit het asiel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |