Ik werk niet voor/bij de tnt/selektvracht etc, als een klant mij belt haal ik het pakket op en bezorg het direct.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:28 schreef Rapaille het volgende:
Hoeveel seconde wacht je voor je zegt dat de ontvanger niet thuis was?
Samen met iemand in een v.o.f, dus met z'n 2en.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:29 schreef tequi3 het volgende:
Voor wie werk je?
Weinig, afgezien van half naakte vrouwen in een auto. ( topless dus )quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:31 schreef Nosh het volgende:
Heb je leuke anekdotes, of kan ik dit topic weer verder negeren in mijn Active Topics lijst?
Ik mag maximaal 500 kg laden in mijn auto en het zwaarst wat ik heb vervoerd was een pallet van 480 kg.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:34 schreef tequi3 het volgende:
Hoeveel kilo was het zwaarste pakket wat je vervoert hebt?
Een paar blauwe plekken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef --- het volgende:
wat voor wonden heb je opgelopen tijdens je werk
Wel snel maar nooit te snel, in de afgelopen 4 jaar geen enkele bekeuring voor te hard rijden gehad.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:44 schreef RainofDeath het volgende:
Rij je te snel om op tijd te kunnen komen?
Ik voel precies als ik moe ben met rijden en stop dan ook voor een powernap, beter dat de zending iets later is dan helemaal niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:49 schreef --- het volgende:
weet jij zelf wanneer je niet kan rijden.
dit bedoel ik in de zin van moeigheid
en rij jij als je de dag ervoor flink hebt genomen in de zin van drank enzo dus rijden met een hangover?
Alleen koffie en af en toe een red-bull.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:53 schreef YoWilly het volgende:
[..]
Gebruik je wel eens drugs als je koeriert?
Zelf gesorteerd?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef Tha_Flash het volgende:
[..]
Ik mag maximaal 500 kg laden in mijn auto en het zwaarst wat ik heb vervoerd was een pallet van 480 kg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |