kut voor jequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef RTB het volgende:
Ik ben een maand geleden ofzo gestopt.
Absurd hoeveel tijd je ineens over houdt voor andere zaken. Gaat toch veel meer tijd in dat soort dingen steken dan dat je denkt.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef RTB het volgende:
Absurd hoeveel tijd je ineens over houdt voor andere zaken. Gaat toch veel meer tijd in dat soort dingen steken dan dat je denkt.
Speel zelf nu hoogstens uurtje per dag en heb zat tijd over voor andere dingenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:49 schreef RTB het volgende:
Dat is gewoon rond uit zieligquote:Op dinsdag 18 september 2007 23:33 schreef Sjibble het volgende:
ik speel al sinds februari geen wow meer, t is juist zo'n gast die gaat smeken om die account omdat ik er al een half jaar niet op zat
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat Wow is gewoon rond uit zielig.
en toen besefte je pas hoeveel tijd je hebt weggegooit! als je was gaan werken had je meer verdient..quote:Op woensdag 19 september 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Met runescape hebben een vriend en ik onze account verkocht voor 60 euro. tadaaaa
Ik mijn MapleStory account voor ¤600.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
Met runescape hebben een vriend en ik onze account verkocht voor 60 euro. tadaaaa
NO WAIIIIIquote:Op woensdag 19 september 2007 16:17 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Ik mijn MapleStory account voor ¤600.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |