abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53286035
Hanzehogeschool?
pi_53286333
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef fathank het volgende:
Bij ons zetten de congiėrges zelf wielklemmen, kost je 20 euro om te laten verwijderen. Vanaf mijn werkplek heb ik 'uitzicht' op de invaliden parkeerplaatsen, en als daar mensen parkeren zonder invalidenkaart gaat altijd even belletje naar de favoriete congėrge .
NSBér
pi_53286943
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef P_t_aa het volgende:
Jaa hoor.. lekker.. Bij ons op school is er een tekort aan parkeerplaatsen.. Nou heeft de gemeente het leuk aangepakt om overal parkeerverboden in te stellen. Wanneer het terrein achter mijn school dus vol is moet je maar zien of je je auto kwijt kunt! Boetes vind ik opzich wel terecht, maar als men WEET dat er een parkeerplaattekort is waarom dan toch iedere dag even een agentje sturen?! Je zou zeggen dat wanneer je je auto REDELIJK neerzet (dus zodanig dat niemand er last van ondervindt) er geen probleem hoeft te zijn?? staatkasspekkerij is het gewoon! bah!

In beroep dan maar weer....

klacht: je auto niet kwijt kunnen en wanneer je hem redelijk wegparkeert toch bekeurd worden
Je zet je auto er dus neer terwijl je weet dat het verboden is?

Dat is echt alles wat ik te zeggen heb

Hoera! Weer een kuttopic!
  Moderator / Redactie FP dinsdag 18 september 2007 @ 23:04:31 #29
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_53287043
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

en wie niet neukt krijgt geen kind
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_53310570
fathank is dus een bastard... zwijn
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
pi_53310593
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef HeyFreak het volgende:
Hanzehogeschool?
jep
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo