Helpt dat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef P_t_aa het volgende:
[...]
In beroep dan maar weer....![]()
[...]
Wie niet waagt, die niet wint.quote:
De tijd die alleen al daarin gaat zitten.quote:
De reden: KASSA!quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:52 schreef P_t_aa het volgende:
Jaa hoor.. lekker.. Bij ons op school is er een tekort aan parkeerplaatsen.. Nou heeft de gemeente het leuk aangepakt om overal parkeerverboden in te stellen. Wanneer het terrein achter mijn school dus vol is moet je maar zien of je je auto kwijt kunt! Boetes vind ik opzich wel terecht, maar als men WEET dat er een parkeerplaattekort is waarom dan toch iedere dag even een agentje sturen?!Je zou zeggen dat wanneer je je auto REDELIJK neerzet (dus zodanig dat niemand er last van ondervindt) er geen probleem hoeft te zijn?? staatkasspekkerij is het gewoon! bah!
In beroep dan maar weer....![]()
klacht: je auto niet kwijt kunnen en wanneer je hem redelijk wegparkeert toch bekeurd worden
en wie niet neukt krijgt geen kindquote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wie niet neukt krijgt geen kind![]()
En kinder neuken spaart spreuken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en wie niet neukt krijgt geen kind![]()
muhahahaha een agent met (redelijk) inzichtquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef P_t_aa het volgende:
meer parkeergelegenheid of agenten met een beetje redelijk inzicht is dus teveel gevraagd...
Spreek je school er eens op aan ! Zij kampen met capaciteitsproblemen, cq kunnen je niet de door jou gewenste faciliteiten bieden. Bij hen moet je dus zijn, niet bij politie/justitie.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:03 schreef P_t_aa het volgende:
hmm betaal die eurootjes gewoon? ik moet morgen weer naar school.... weer met de auto uiteraard.. en als ik weer een print krijg.. weer gewóón betalen?? echt niet
Ga toch fietsen...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef P_t_aa het volgende:
meer parkeergelegenheid of agenten met een beetje redelijk inzicht is dus teveel gevraagd...
je snapt toch wel dat ik niet om de hoek woon ... ga jij maar lekker 170 km op een dag fietsen.. En OV is gewoon klote..quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:25 schreef mgerben het volgende:
Ik ging altijd met de fiets naar school...
En dat de school te weinig parkeerplaatsen heeft is het probleem van de politie omdat...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef P_t_aa het volgende:
Of je gaat gewoon op kamersquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:29 schreef P_t_aa het volgende:
[..]
je snapt toch wel dat ik niet om de hoek woon ... ga jij maar lekker 170 km op een dag fietsen.. En OV is gewoon klote..
Jij bent zo'n linkse kuthippie?quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:30 schreef fathank het volgende:
Bij ons zetten de congiėrges zelf wielklemmen, kost je 20 euro om te laten verwijderen. Vanaf mijn werkplek heb ik 'uitzicht' op de invaliden parkeerplaatsen, en als daar mensen parkeren zonder invalidenkaart gaat altijd even belletje naar de favoriete congėrge.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |