Dan toch maar eens proberen.quote:Op woensdag 19 september 2007 16:42 schreef kahaarin het volgende:
Klinkt heel ranzig maar gorgelen met zout water helpt, twee theelepels zout in een kopje water en dan met een flinke slok gorgelen, alleen niet doorslikken want dan wordt je misselijk.
Beterschap.![]()
Dat heb ik dus al.quote:Op woensdag 19 september 2007 15:55 schreef Seventees het volgende:
Trachitol halen.
Kan je beter doen dan zeuren in KLB.
Serieus?quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Heb 't nu gedaan met heel veel afwisselend warm en koud, en inderdaad dat gorgelen met zout. Man wat is dat goor. Helpt wel though.
Ja, serieus. Maar het hielp wel. Ben er nu bijna vanaf, begin ik nu wakker te worden met een dichte neus en alle holtes dicht. Snotteren, neus ophalen, niks helpt. Hij zit binnen twee seconden weer dicht.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:40 schreef Marurk het volgende:
[..]
Serieus?Gorgelen met zout water?
Met je harses en een handdoek boven een pan hangen?quote:Op donderdag 20 september 2007 10:47 schreef Seventees het volgende:
Ga 'ns stomen.
Stond in de bijsluiter!quote:Op woensdag 19 september 2007 20:34 schreef Lyzio het volgende:
Heb 't nu gedaan met heel veel afwisselend warm en koud, en inderdaad dat gorgelen met zout. Man wat is dat goor. Helpt wel though.
quote:Op donderdag 20 september 2007 11:04 schreef Lyzio het volgende:
Achja, 't doel heiligt de middelen he.
Theelepeltje Vicks erin.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:54 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Met je harses en een handdoek boven een pan hangen?
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
[..]
Theelepeltje Vicks erin.
Doet wonderen.
Niets mis met snuiten, zolang je het maar niet te hard doet.quote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.
Ja, vooral doen als je voorhoofdsholteontsteking wilquote:Op donderdag 20 september 2007 11:37 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ze zeggen dus ook wel eens dat je beter je neus kan ophalen i.p.v. hem te snuiten. Raar idee lijkt me dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |