Hoiquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Aufruhr het volgende:
hoi
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef MouzurX het volgende:
ik wil dat het over gaat, ik wil roken ... ik wil mijn sigaret !!!![]()
Rokers![]()
Rook je veel?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.
Ja klopte niet echt: rokersquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:49 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Whéééééé, smerige astmapatient. Opgebokt uit m'n topic.
Niet abnormaal veel. Ik rook, punt. Al die astmahoeren die zo gauw ze 't woord "roken" horen beginnen met zeiken zijn zo verschrikkelijk frustrerend. Ga boompjes planten ofzoquote:
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja klopte niet echt: rokers-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen
, tegen rokers op zich heb ik niet zoveel
Inderdaad. En het is ook nog hardstikke droog dus slikken gaat zowiezo al niet makkelijk. En als het je lukt doet 't pijn. Bah, keelpijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef ELdudeness het volgende:
Keelpijn is het eerste symptoom van een verkoudheid, dus ik durf te wedden dat je ook nog gaat snotteren erbij. Maar keelpijn is inderdaad zwaar kut, elke slik doet dan pijn.
RIP
-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen en dan bijna gaan jankenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnen![]()
Roken is sowieso niet verslavend naar mijn mening.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:56 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Mag jij me eens vertellen van de mensen die je kent die roken makkelijk zonder hun sigaret kunnen![]()
En die mensen die willen stoppen gaan toch weer roken omdat?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Roken is sowieso niet verslavend naar mijn mening.
Jank ik dan? :/ Ik zeg alleen dat 't pijn doet en kut is als je zin in een sigaret hebt. Mensen die direct hun afgunst kenbaar maken aan hun rokende medemens. Zeikhoeren zijn jullie. Ga weg, ik zit in de rook. Opgebokt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:58 schreef MouzurX het volgende:
[..]
-> rokers die niet zonder hun sigaret kunnen en dan bijna gaan janken
Zo goed?
Groepsgedrag van de FOK!ker.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef PiRANiA het volgende:
wat is dat toch? iedereen met zijn 'hoi'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |