Met de plannen van het kabinet kan je dat beter niet doen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:35 schreef Dibble het volgende:
ga werklen, pauper
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef Sjengdanny het volgende:
Ga dan verhuizen!
Je kan ook spiritus drinken, thee roken en slaolie in je auto gooien.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Marurk het volgende:
Als ik het huidige kabinet moet geloven wordt er weer volop genivelleerd. Accijnzen op alcohol, tabak en autobrandstof(fen) gaan blijkbaar weer omhoog en alles wordt nog duurder.
Haha, precies.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Met de plannen van het kabinet kan je dat beter niet doen.
LPG gaat ook 1,5 cent omhoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef IHVK het volgende:
Alleen op diesel. Verder is roken ongezond en drinken mag ook wat minder.![]()
Of wordt het dan toch tijd om met fakkels en hooivorken naar het binnenhof te trekken en de kop van Wouter Bos te eisen?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Je kan ook spiritus drinken, thee roken en slaolie in je auto gooien.
Oe kijk mij, ik drink alcohol en ik rook en ik kan rijden, oequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Marurk het volgende:
Als ik het huidige kabinet moet geloven wordt er weer volop genivelleerd. Accijnzen op alcohol, tabak en autobrandstof(fen) gaan blijkbaar weer omhoog en alles wordt nog duurder.
Nee ik niet, misschien voor de ts een idee...quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:06 schreef Yildiz het volgende:
[..]Als je het ergens niet mee eens ben, ren jij dan altijd weg?
knap van jequote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Houtspeer het volgende:
Oe kijk mij, ik drink alcohol en ik rook en ik kan rijden, oe
Ja en 5 miljoen jaar geleden was er helemaal geen btw!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef TubewayDigital het volgende:
10 jaar terug was de btw nog 17.5%
10 jaar terug hield je nog wat over aan het eind van de maand.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef TubewayDigital het volgende:
10 jaar terug was de btw nog 17.5%
Nou, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik ben wel meer gaan verdienen, maar dat dekt de hoger geworden kosten helemaal niet. Rekent u even mee:quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:19 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Ja en 5 miljoen jaar geleden was er helemaal geen btw!![]()
Alsof je honderden euro's per jaar nu minder hebt.
Ik weet het wel zeker!!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik denk dat ik vroeger meer geld overhield dan nu.
Zie hier het resultaat van 12 jaar VVD in de regering!quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Nou, daar komt het eigenlijk wel op neer. Ik ben wel meer gaan verdienen, maar dat dekt de hoger geworden kosten helemaal niet. Rekent u even mee:
- energie kost 150,- in de maand (vroeger iets van 70 gulden)
- zorgverzekering kost 220,- in de maand (vroeger iets van 80 gulden voor twee personen)
- 1 liter benzine kost nu 1,47 (kostte vroeger 1,75 gulden)
- de OZB is met gigantische sprongen (honderden procenten) gestegen
- een huis kopen voor starters is al bijna onbetaalbaar
- allerlei gemeentelijke lasten rijzen de pan uit (ongeveer 60,- per maand)
Ik denk dat ik vroeger meer geld overhield dan nu.
Aah wat lief.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:35 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!!
Je reactie is ook veel te ingewikkeld voor Houtspeertje. Hij is net 18 en woont nog bij mammie thuis waar alles voor hem betaald wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |