Zodat de artiest niet gedumpt wordt door het platen label en vervolgens helemaal geen muziek meer kan maken.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:10 schreef je_oma het volgende:
Waarom cd kopen als je het nummer al gedownload heb![]()
Omdat ze die cd's niet bij de platenzaak hebben hierquote:Op woensdag 19 september 2007 21:54 schreef RuttieQ het volgende:
[..]
Die zit hier ook!![]()
En ts, waárom ben je zo baggerlui dat je niet even naar een platenzaak loopt?![]()
Die quote is een bericht van een jaar oud, HB heeft het idd geblokkeerd.quote:Op donderdag 20 september 2007 10:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat heeft HIrsch Ballin toch afgeschoten?
'ze' wie is ze? De onbekende underground artiesten zien daar volgens mij geen cent van, daarom koop ik ook vaak CDtjes van minder bekende bandjes, die ik natuurlijk tof vind, om die een beetje te sponserenquote:Op vrijdag 21 september 2007 01:00 schreef Bresser het volgende:
waarom kopen?
ze krijgen hun geld toch via heffingen op mp3 spelers en mediadragers.
als zij dat normaal vinden dan vind ik dowloaden ook gerechtig.
isohunt.com voor alles wat uw hartje wenst
Weer zo'n figuur dat gelooft dat het eerlijk verdeeld wordt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:00 schreef Bresser het volgende:
waarom kopen?
isohunt.com voor alles wat uw hartje wenst
Ik steel ook auto's omdat ik de belastingen van aankoop en brandstof al zo hoog vindt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 01:00 schreef Bresser het volgende:
waarom kopen?
Inderdaad is jouw redenatie kut.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik steel ook auto's omdat ik de belastingen van aankoop en brandstof al zo hoog vindt.
Oftewel: kut redenatie.
wel grappig dat in de bpm in nederland op auto's zo'n beetje hoogste ter wereld is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik steel ook auto's omdat ik de belastingen van aankoop en brandstof al zo hoog vindt.
Oftewel: kut redenatie.
Onderbouwing mag ook wel als je zo intelligent bent zo te reageren. Als je mijn vergelijking niet snapt, kan je het ook gewoon vragen, want zoals je weet bestaan er geen domme vragen, maar alleen domme mensen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:03 schreef BottleKid het volgende:
[..]
Inderdaad is jouw redenatie kut.
Ach ja, niet alleen de BPM, ook de benzine prijzen zijn in Nederland het hoogst, maar dat komt omdat men denkt dat iets duurder maken er voor zorgt dat mensen het niet meer gaan gebruiken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:40 schreef Bresser het volgende:
[..]
wel grappig dat in de bpm in nederland op auto's zo'n beetje hoogste ter wereld is.
maar het is sowieso belachelijk dat mediadragers belast worden om zogenaamd de artiest te voorzien van zijn gage.
als de bakkers 10 euro voor een brood vragen dan is dat toch ook absurd, dan zit er in de schakels van graan naar brood iemand die de boel oplicht.
laat ze het produktieproces dan eens bekijken en niet de consument die het brood gapt
Nou ik vind de mediamarkt af en toe nog veelste duur, als je echt normale CD prijzen wilt, moet je altijd even zoeken naar de kleinere zaakjes in een steegje oid, daar hanteren ze altijd normale prijzen.quote:Op zaterdag 22 september 2007 02:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Onderbouwing mag ook wel als je zo intelligent bent zo te reageren. Als je mijn vergelijking niet snapt, kan je het ook gewoon vragen, want zoals je weet bestaan er geen domme vragen, maar alleen domme mensen.![]()
(mijn reactie was namelijk geen redenatie maar een vergelijking.)
[..]
Ach ja, niet alleen de BPM, ook de benzine prijzen zijn in Nederland het hoogst, maar dat komt omdat men denkt dat iets duurder maken er voor zorgt dat mensen het niet meer gaan gebruiken.
Maar goed, ik vind het ook wel degelijk belachelijk dat je extra moet betalen op een CD-R oid terwijl je er misschien gewoon je eigen muziek of gekochte muziek op wil zetten voor in de auto, of je documentjes.
Bij verkoop van muziek CD's zit er ook ergens iemand die de boel oplicht, in Amerika kost een zelfde CD die in NL 20 euro kost meestal zo rond de 10 euro, ra ra, hoe kan dat. Niemand die er wat aan doet, behalve Media Markt, want die weet tenminste de CD's en DVD's voor een schappelijke prijs in de rekken te leggen.
Mja, ik heb hier niet echt veel keus, plus dat de MM hier vaak toch wel het goedkoopst is met nieuwe CD's. Soms download ik eerst nummers, en als ik een aantal CD's verzameld heb die ik leuk vind importeer ik er een hele zooi want van een aantal artiesten liggen in Nederland niet eens CD's in de winkel.quote:Op zaterdag 22 september 2007 08:17 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Nou ik vind de mediamarkt af en toe nog veelste duur, als je echt normale CD prijzen wilt, moet je altijd even zoeken naar de kleinere zaakjes in een steegje oid, daar hanteren ze altijd normale prijzen.
Maar jij zal dan ook geen muziekfreak zijn, zoals anderen dat wel zijn. Mensen die het origineel boven die gallige mp3-tjes zetten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 12:41 schreef --- het volgende:
Ik denk dat je beter druk kan gaan maken op de kosten van je normale dagenlijkse boodschappen. ook reiskosten van het openbaar vervoer. en/of de kosten van je eigen auto.
Van mij mogen ze de cd's zo duur maken als ze willen, word het te gek dan koop ik het gewoon niet.
mijn muziek cd lijstquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:44 schreef kriele het volgende:
[..]
Maar jij zal dan ook geen muziekfreak zijn, zoals anderen dat wel zijn. Mensen die het origineel boven die gallige mp3-tjes zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |