quote:Op woensdag 19 september 2007 08:16 schreef Frutsel het volgende:
Eer-ik![]()
(SB?? )
OA![]()
![]()
Indah![]()
![]()
J.J.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sjowhan![]()
![]()
Nee, nog geen last vanquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
vergeleken met vorig jaar is het uitzonderlijk koudquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
jongens....ligt het aan mij of is het echt koud aan het worden.......en hebben jullie al de verwarming al aan...??? ik vind het namelijk nog een beetje vroeg maar ja....
![]()
het kan verkeren zie je welquote:Op woensdag 19 september 2007 08:26 schreef Frutsel het volgende:
Effe teruggelezen naar topics van september 2006...
Eind september was het nog 22 graden
bedankt voor de info Indah...quote:Op woensdag 19 september 2007 08:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik denk ik laat het even weten
mijn verwarming staat wel aan ja, waarom weet ik eigenlijk niet, vind het wel lekker zoquote:Op woensdag 19 september 2007 08:21 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
1100 guldens? of 500 guldens?quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef eer-ik het volgende:
godver, ik mag effe voor 5 meier boeken gaan bestellen
Waar moet ik dat nou weer vandaan toveren
1100quote:Op woensdag 19 september 2007 08:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1100 guldens? of 500 guldens?
och arme jij ... dat het al zo koud is midden septemberquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bedankt voor de info Indah......altijd prettig te weten dat er mensen zijn die met je mee-leven..
![]()
afzettersquote:Op woensdag 19 september 2007 08:31 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga kijken of ik ze 2e hands kan regelen, dit is nog maar de helft van de boeken die ik nodig heb dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |