fuckerquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef Sleutelboss het volgende:
Nee doe die andere maar.
en dan jij nee rofllollerpwndquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef chiren het volgende:
Deze maar doen?
NEE DIE ANDERE!!11.>!>;d;:D![]()
;d
en zij dan zo kijken van?! WAT GEBEURT HIER?! CANDID CAMERA
?!
Kleine edit: Lemming niet gespotquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Wanneer ze geld aannemen van de klant(te). Dat klinkt echt zo suf, alsof de bakker een plakje gembertaart aan een kind geeft: "Deze maar doen?" Die gedachte heb ik altijd, alsof ze je niet serieus nemen en als een klein kind zien oid.
Nee dat is die andere.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef Tha-CheF het volgende:
[..]
fuckerW dit is een smiley topic
Dat zeg ik echt constant.quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:23 schreef chiren het volgende:
Deze maar doen?
NEE DIE ANDERE!!11.>!>;d;:D![]()
;d
en zij dan zo kijken van?! WAT GEBEURT HIER?! CANDID CAMERA
?!
HAHAHAHA HOBBYquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:27 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat zeg ik echt constant.
Dit topic begon als een lemming maar ik wil hier best even serieus over hebben nu want het is wél een terechte klacht..
Altijd dat "deze maar doen?"
NEE IK STA HIER MET DIT PRODUCT OMDAT HET MIJN HOBBY IS EN NU GA IK EM WEER TERUGBRENGEN MUTS.
Nee doe je telefoonnummer maar1!!1!eins~!~1quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:29 schreef BaajGuardian het volgende:
Wat ik dus echt elke keer in de stad doe.. ja het is werkelijk waar is het volgende:
Juffe achter de kassa met make up op en best wel dikke tieten:
"Die maar doen? "
Baajguardian:
"Ja....niet een andere he....."
*noteertquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
En dan gaan ze zo heel voorzichtig lachen zo van, half mij aankijkend en dan zo van "iiii hihi..hi."
En ik dan boos kijken en dan sla ik ze met mn vuist recht in hun maag.
Daarna ga ik ff pinnen en weer naar huis.
Eerst in hun maag slaan en dan toch betalenquote:Op dinsdag 18 september 2007 17:31 schreef BaajGuardian het volgende:
En dan gaan ze zo heel voorzichtig lachen zo van, half mij aankijkend en dan zo van "iiii hihi..hi."
En ik dan boos kijken en dan sla ik ze met mn vuist recht in hun maag.
Daarna ga ik ff pinnen en weer naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |