abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53324885
quote:
Op donderdag 20 september 2007 10:40 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Het is allang gebleken dat dat niet werkt. Want wie verhoogde zijn tarieven omdat de mensen zuiniger met energie om zijn gegaan en er dus minder winst werd gemaakt? Juist, de energiebedrijven.

Linksom of rechtsom, ze pakken je toch.
Waar heb jij het nou over? Per 1 juli 2007 zijn de energietarieven juist verlaagd! Door de energiebedrijven.

Je moet niet zo de calimero uithangen. We gaan er gemiddeld een kwart procent op achteruit wat betreft koopkracht. Sorry hoor, maar daar kan ik me niet over opwinden. Bovendien is dat dus gemiddeld. En dat gemiddelde wordt vooral bepaald door ouderen en mensen met een ander inkomen dan een salaris. Als je jong bent maak je als het goed is dusdanig carière dat je koopkracht er met 5 procent per jaar op vooruit gaat.

Dat gezeik de hele tijd op basis van die cijfers. Het enige wat men doet is napraten wat er in de kranten staat zonder te kijken naar je eigen situatie.
pi_53326789
Je moet eens kijken naar de economische tendens. De regering heeft het de afgelopen 5 jaar altijd gehad over "het gaat slecht, dus we moeten bezuinigen". Nu gaat het goed en verwacht de consument ook eens wat terug in zijn portemonnee. Maar nee, nu moeten we weer bezuinigen "om in de krachtwijken te investeren".

Laat me niet lachen. De regering moet haar belofte eindelijk eens waarmaken en over de brug komen.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_53328632
quote:
Op donderdag 20 september 2007 14:04 schreef vogeltjesdans het volgende:
Je moet eens kijken naar de economische tendens. De regering heeft het de afgelopen 5 jaar altijd gehad over "het gaat slecht, dus we moeten bezuinigen". Nu gaat het goed en verwacht de consument ook eens wat terug in zijn portemonnee. Maar nee, nu moeten we weer bezuinigen "om in de krachtwijken te investeren".

Laat me niet lachen. De regering moet haar belofte eindelijk eens waarmaken en over de brug komen.
Van 2008 tot en met 2011 zou de koopkracht met 4% (?) omhoog gaan zeiden ze
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')