House is echt geweldig.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:44 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets nou verkiezen boven champions league voetbal ?![]()
Ik heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd. Wat voor soort serie is dat ?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:48 schreef Soempie het volgende:
[..]
House is echt geweldig.Ik moet zo lachen om die opmerkingen en tactieken van hem.
![]()
Uhh.. ja, hoe zat dat ook alweer?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die uit dat Italiaanse kookboekje
* opzoektquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Uhh.. ja, hoe zat dat ook alweer?
Dankjequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* opzoekt![]()
4 eieren loskloppen met peterselie, knoflook, zout en peper.
2 uien in ringen fruiten, 1 el basterdsuiker en 1 el azijn toevoegen. roeren tot suiker opgelost is
4 aardappelen in plakjes in koekenpan, ui erover, ei erover, vlam laag en 10-15 minuten garen. Deksel erop.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:00 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dankje
Misschien dat ik dat dan ga doen en het deze keer wel snel genoeg van het vuur haal
Heb ik alleen nog wel uien nodig. En frambozenbalsamico ipv normale moet ook nog wel kunnen lijkt me.
Idd. Wel 2x zoveel zooi, en 1 kilo aardappelenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:08 schreef Supersheep het volgende:
Hier vrijwel hetzelfde recept trouwens: http://www.mijnreceptenbo(...)n/fritatta-1030.html
Hugh Laurie speelt de cynische dokter Gregory House, die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien eerlijk gezegd. Wat voor soort serie is dat ?
Hoge cijfers ook op imdb, toch maar een keertje kijken dan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hugh Laurie speelt de cynische dokter Gregory House, die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.
Dokter Gregory House heeft een eliteteam van jonge medische experts om zich heen verzameld. Dr. Eric Foreman (Omar Epps) is een neuroloog met een enigszins verdacht verleden, dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) een gepassioneerde immunoloog en dr. Robert Chase (Jesse Spencer) is een slimme, maar verwaande IC-arts. Samen met hen probeert House op onconventionele wijze het leven van patiënten te redden.
Geknipt en geplakt.![]()
Gregory House is echt zo grappig.Wat een zak.
![]()
Als je daarmee een pan wil bedekken heb je volgens mij gewoon drie lagenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Idd. Wel 2x zoveel zooi, en 1 kilo aardappelen
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Hoge cijfers ook op imdb, toch maar een keertje kijken dan.
Nee.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Wist je dat Chase en Cameron in het echie verloofd zijn?
Ik mis het echt steeds, balenquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.
Op donderdag pas ik altijd op twee jongens, dus dan zorg ik dat ze voor half 9 slapen.![]()
Dat is later in de serie dacht ikquote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee.Wel dat ze een seksrelatie hebben in de serie.
![]()
Ik had nog niet door dat maandag en donderdag niet op elkaar aansloten.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:16 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat is later in de serie dacht ik(die op donderdag uitgezonden wordt)
Dat maakt alles extra romantisch?quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:13 schreef B.ertha het volgende:
Wist je dat Chase en Cameron in het echie verloofd zijn?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had nog niet door dat maandag en donderdag niet op elkaar aansloten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat maakt alles extra romantisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |