Zou ik het erop wagen?quote:Een eigentijdse luxe 'laptop' schoudertas met handige extra's. Zoals een gescheiden, afsluitbaar en uitritsbaar vak voor uw laptop en een afritsbare opbergetui voor uw adapter en snoeren. Daarnaast heeft de tas een speciaal afsluitbaar vak voor uw mobiele telefoon of mp3-speler met een snoeropening in de zijwand voor uw oortelefoon. Geheel uitgevoerd in hoogwaardig nylon en in modern Postbank-blauw. Let op: op=op
Je bent net begonnen met geneeskunde?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, ik las dat jij nu ook heel erg goed bezig bent.![]()
Ergens voelt het ook wel fijn om gewoon vol goede moed en inzet ergens mee bezig te zijn, hè? En in jouw gevoel betaalt zich dat terug met een geweldig hoog cijfer!
Ik doe nu geneeskunde, daarom wil ik er ook echt het beste van maken.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:15 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Post het hier
Ik vind nog interessant ook
Dat weet ik ook niet. Wel dat ik 'm op die foto erg lelijk vindquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
ik wil deze misschien bestellen:
https://rentepunten.postb(...)ag_laptoptas_big.jpg
via rentepunten van postbank. Maar ik kan niet vinden of er ook plek is voor boeken
[..]
Zou ik het erop wagen?
En waarom kan ik er wel een link van maken, maar een plaatje niet? [img] [/ img] doet het niet
Een doktersjas met stethoscoop bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef Supersheep het volgende:
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:23 schreef Soempie het volgende:
[..]oke. Wat ik vandaag het meest apart vond dan. Even scannen van een afbeelding.
![]()
die dingen zijn altijd lelijk, of het kost een fortuinquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet. Wel dat ik 'm op die foto erg lelijk vind
Ja, en het wordt alleen maar erger, volgens mij. En ik kan het me niet meer veroorloven om te gaan lanterfanten. Ten eerste omdat ik dat niet wil bij zo'n studie, ten tweede is mijn schuld bij het IBG een beetje erg hoog.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef Soempie het volgende:
Je bent net begonnen met geneeskunde?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een doktersjas met stethoscoop bedoel je?![]()
Hebben ze niks beters dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:26 schreef B.ertha het volgende:
[..]
die dingen zijn altijd lelijk, of het kost een fortuin
Is het gratis? Dan kun je het altijd proberen. Ik vind het wel een opvallende kleur blauw.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:22 schreef B.ertha het volgende:
ik wil deze misschien bestellen:
https://rentepunten.postb(...)ag_laptoptas_big.jpg
via rentepunten van postbank. Maar ik kan niet vinden of er ook plek is voor boeken
Zou ik het erop wagen?
En waarom kan ik er wel een link van maken, maar een plaatje niet? [img] [/ img] doet het niet
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.quote:
Hangt er van af....quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben je trouwens alcoholist als je op dinsdagavond aan de whisky zit?
alleen vanavondquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hangt er van af....
Hoe vaak is het bij jou dinsdagavond?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.
Heeft B.ertha niet een slagersjas? Dan heeft zij al de helft van het pakje compleet.![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
De stethoscoop heb ik al. En de witte jas trouwens ook.
Heeft B.ertha niet een slagersjas? Dan heeft zij al de helft van het pakje compleet.![]()
Officieel ben je al alcoholist als je 2 biertjes per dag drinkt geloof ik of als je op EEN dag in de week 6+ glazen drinkt. Onzin natuurlijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Ben je trouwens alcoholist als je op dinsdagavond aan de whisky zit?
quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Nou nu komt het hoor. Simpel voorgesteld dan.
Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.
Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.
Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.
Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.![]()
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.![]()
In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.
[afbeelding]
Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.![]()
Ja, ik ben weekendverslaafd, maar dat wist ik alquote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Officieel ben je al alcoholist als je 2 biertjes per dag drinkt geloof ik of als je op EEN dag in de week 6+ glazen drinkt. Onzin natuurlijk![]()
Of 1 keer in het weekend 6 biertjes. Dat is ook genoeg om alcoholist te zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:47 schreef B.ertha het volgende:
drink jij áltijd 2 biertjes per dag dan?
quote:
Ik ookquote:
Heb ik eerder iets van op tv gezien dacht ik. Tot wanneer werd die verbinding eigenlijk weggehaald (als middel tegen epilepsie)?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:39 schreef Soempie het volgende:
Nou nu komt het hoor. Simpel voorgesteld dan.
Vroeger werd om epilepsie te verhelpen als laatste middel ook wel geopereerd. De hersenhelften zijn verbonden door het corpus callosum en dat sneden ze dan door.
Met die mensen waarbij de linker- en rechterhersenhelft niet meer met elkaar verbonden zijn door het corpus callosum hebben ze onderzoek gedaan. Ze functioneerden overigens gewoon normaal, op het eerste gezicht, in het dagelijks leven.
Je weet vast wel dat de rechterhersenhelft verbonden is aan de linkerkant van het lichaam en de linkerhersenhelft aan de rechterkant.
Met een speciaal testapparaat lieten ze een afbeelding zien -een appel bijvoorbeeld- via het rechteroog. De linkerhersenhelft is dan betrokken en in die helft zit ook het spraakcentrum. Patienten konden dan benoemen dat ze een appel zagen.![]()
Lieten ze de appel zien via het linkeroog, dan niet, omdat dat niet verbonden was met het spraakcentrum.![]()
In de rechterhersenhelft zit wel het visuele/ ruimtelijke gebied. Ik weet even niet hoe ik het anders moet zeggen.Ze lieten proefpersonen met de rechter- en linkerhand geometrische figuren natekenen. Rechtshandige mensen konden het toch met hun linkhand het best, omdat die hand verbonden is met de rechterhersenhelft.
[afbeelding]
Met links kunnen ze de ruimtelijke figuren beter tekenen, terwijl ze eigenlijk rechtshandig zijn.![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |