dat je er ook echt 8 euro voor biedt.quote:
Ik geef niet zomaar iets wegquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
dat je er ook echt 8 euro voor biedt.![]()
Ik geef altijd alles gewoon weg als ik iets niet meer wil hebben en iemand anders wel.![]()
Met jouw dvd verzameling had het wel gekund, dubbelen.quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat met dvd's nog nooit gehad. Maar jij hebt ook nogal een stapel cd's
Oh, het ging om 2 cd's..quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:00 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik geef niet zomaar iets weg
en 8 euro voor 2 cd's vond ik wel een aardig bod
Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 19:59 schreef Supersheep het volgende:
Had je serieus ¤8,- geboden? Het is niet echt veel goedkoper dan in de winkel namelijk.
Of je moet Soempie een flinke financiële ondersteuning willen geven natuurlijk
Hoeveel heb je er dan? (ongeveer)quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik hou ze altijd al bij in een speciaal programma, juist om zulke taferelen als bij jou te voorkomen
En jaloers...tsja. Als je weet hoeveel euro's erin geïnvesteerd zijn is die jaloezie gauw voorbij
Boven de 250 ga ik pas eenquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm... zit nu op een stuk of 160. Valt op zich nog mee, maar als je de boxsets (o.a. 24, Miami Vice, LotR) meeneemt dan gaat het vrij hard, qua waarde.
Ik leen altijd alles heel makkelijk uit. Als ik het maar weer heel terug krijg, boeken niet onder de chocolademelk vlekken, geen krassen op cd's, etc.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar belangrijk... werkt dat dan ook andersom zo of moet je van anderen wel alles kopen als je 't wilt hebben? Bij mij is het heel erg afhankelijk van wie wat wil hebben, maar weggeven doe ik niet zo snel. Net zoiets als uitlenen... ik stop een berg geld in een collectie, dan is het een beetje schraal dat ineens allemaal kennissen op de stoep staan om die krengen te lenen. En dan zelf rippen en doorverkopen soms, zelfs.Ja sorry, maar koop ze dan maar lekker zelf
.
omgquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik leen altijd alles heel makkelijk uit. Als ik het maar weer heel terug krijg, boeken niet onder de chocolademelk vlekken, geen krassen op cd's, etc.En ik geef ook heel makkelijk weg. En soms krijg ik wel eens iets van iemand anders, maar dat maakt me ook eigenlijk niet uit.
![]()
Wel meegemaakt dat ik heel hard had gewerkt voor iemand -gratis, natuurlijk- en toen bleef er wat van de verf over. Dat wilde diegene weggooien. Toen vroeg ik of ik het mee kon nemen en toen ging hij er opeens geld voor vragen.![]()
Toen dacht ik wel: 'jou help ik niet meer. '
![]()
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:13 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel meegemaakt dat ik heel hard had gewerkt voor iemand -gratis, natuurlijk- en toen bleef er wat van de verf over. Dat wilde diegene weggooien. Toen vroeg ik of ik het mee kon nemen en toen ging hij er opeens geld voor vragen.![]()
Toen dacht ik wel: 'jou help ik niet meer. '
![]()
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dus het nadeel. Ook al eens dvd's uitgeleend in puntgave conditie, en terug gekregen alsof ze er een olympisch kampioenschap frisbee op rotsblokken mee hadden gedaan. En dan met een stalen gezicht zeggen: "nee hoor, zo heb ik 'm ook meegenomen!"
'Sterf, zak stront.'
Dat maakt je wel voorzichtiger
Veel plezier.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weg, zou eigenlijk al om acht uur bij een borrel zijn
quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:17 schreef Mikkie het volgende:
Maar ik ga weg, zou eigenlijk al om acht uur bij een borrel zijn
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:20 schreef B.ertha het volgende:
Ik zou vanavond 2 hoofdstukken lezen, heb 10 bladzijdes gehadIk houd het tempo echt niet bij zo
Op die manier leer je wel dat uitlenen niet altijd slim isquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt.![]()
Zo herken ik je weerquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:25 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Goeie vraagEven pauze houden natuurlijk, en dan te lang blijven hangen
Ik dring mensen dingenl op juist.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:22 schreef B.ertha het volgende:
Voor de rest: ik leen amper spullen uit, wordt ook weinig gevraagd.
Is ook weer zo. Maar meestal gaat het goed bij mij. Mocht het niet goed gaan en zegt iemand met een stalen gezicht dat iets al beschadigd was, dan leen ik die persoon gewoon niks meer.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:26 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Op die manier leer je wel dat uitlenen niet altijd slim is![]()
Ik heb geen cd's ofzo om uit te lenen, ik download het als ik het leuk vindquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik dring mensen dingen wel op juist. Zo van: dit vind je vast mooi! Hier, de cd.Bij films ook. En m'n complete serie van Six Feet Under is nu verspreid over verschillende mensen, omdat ik het ze aangeraden heb.
![]()
Ik heb nog steeds het laatste seizoen niet gezienquote:
En ik ben heel naief en makkelijk.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
Geld leen ik trouwens sowieso niet snel uit. Ook zelf lenen bij iemand niet. Binnen de familie wel en aan betrouwbare vrienden, maar ik heb er al best vaak gezeik om gehad (gelukkig niet om grote bedragen)
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:29 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Binnen de familie wel en aan betrouwbare vrienden,
Ja, sommige vrienden kunnen gewoon niet goed overweg met geldquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?
Die ene omeletquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:38 schreef Supersheep het volgende:
Heeft iemand hier nog een idee wat lekker is om met eieren te maken? Heb er hier nog 20 liggen maar om ze nou allemaal te koken of te bakken is ook zo simpel
Dat wil ik ook zienquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Soempie het volgende:
Bijna House gemist door jullie. Ik verheug me er al de halve middag op.
![]()
Welke omelet?quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Die ene omelet
chocolademousse
Wentelteefjes
Roerei
Soms heb je wel slordige vrienden en die vertrouw je dan niet met je spullen. En ik bedacht net dat ik heus niet zo naief ben. Ik leen alleen aan mensen die ik inderdaad wel met m'n spullen vertrouw. Dan heb ik al gezien hoe ze met hun eigen eigendommen omgaan.quote:Op dinsdag 18 september 2007 20:34 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Zijn onbetrouwbare vrienden vrienden?
Die uit dat Italiaanse kookboekjequote:Op dinsdag 18 september 2007 20:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Welke omelet?
En roerei met wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |