abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53274476
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 16:21 schreef LadyBlack het volgende:

Mijn begeleider is lief Hij was totaal niet verbaasd geloof ik dat mn scriptie niet gaat
Ik moest maar naar de studieadviseuse kijken waar het nou fout gaat, en dan zou hij daarna wel helpen waar ie kon
Dus je gaat wel verder met deze scriptie
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 18 september 2007 @ 17:25:48 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_53274697
Nee!! zeker niet.... maar ik heb m nu in elk geval op de hoogte gebracht dat het mis is, en ga bij de studieadviseuse andere afstudeermogelijkheden overwegen. Daar informeer ik Ridderbos dan later wel weer over.

Pfff... mn laptop is traag, heeft het moeilijk met dvd branden
Seizoen 1 van Heroes
pi_53274778
Heb hier ook even gekeken. Op naar huis
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 17:33:40 #29
39237 crew  H_T
2733
pi_53274893
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
Ik heb heel hard gestudeerd. Van 9.00 uur tot 17.00 uur.

En iedereen heeft voor vanavond afgezegd , dus ik ga vanavond op de bank hangen en House kijken.
Goed bezig Soemp
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_53274905
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Nee!!
Het idee alleen al, hč.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_53274917
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Goed bezig Soemp
Ga je in je eentje theatersporten? En wat houdt het in?
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 17:46:06 #32
39237 crew  H_T
2733
pi_53275266
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:34 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ga je in je eentje theatersporten? En wat houdt het in?
Ken je de Lama's? Dat is een soort theatersport

En ik ben er nog niet over uit of ik in m'n eentje ga of niet, maar ik denk het wel. Of jij moet zin hebben om je avond alsnog vol te plannen en langs te komen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_53275366
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ken je de Lama's? Dat is een soort theatersport

En ik ben er nog niet over uit of ik in m'n eentje ga of niet, maar ik denk het wel. Of jij moet zin hebben om je avond alsnog vol te plannen en langs te komen
Oke, maar ga je kijken of ga je meedoen?

En ik blijf vanavond lekker thuis.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 17:52:00 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_53275426
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:49 schreef Soempie het volgende:

[..]

Oke, maar ga je kijken of ga je meedoen?

En ik blijf vanavond lekker thuis.
Als ik er heen ga, ga ik om mee te doen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275528
Stoer

In Amsterdam heb ik bij zo'n groep gekeken en veel van die improvisaties zijn zo knap
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 17:57:25 #36
39237 crew  H_T
2733
pi_53275569
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:55 schreef Soempie het volgende:
Stoer

In Amsterdam heb ik bij zo'n groep gekeken en veel van die improvisaties zijn zo knap
Als ik het idee goed begrepen heb is het een soort training, en doet vrijwel iedereen mee. En het ergste wat kan gebeuren is dat mensen je niet grappig vinden (situaties als uit je kleding scheuren niet meegerekend)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275602
Lijkt me toch wel pijnlijk als je grappen maakt en dat er dan zo'n stilte volgt...
pi_53275618
Maar ik zie het je wel doen. Gewoon heen gaan.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 17:59:41 #39
39237 crew  H_T
2733
pi_53275641
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 17:58 schreef Soempie het volgende:
Lijkt me toch wel pijnlijk als je grappen maakt en dat er dan zo'n stilte volgt...
Valt wel mee, overkomt iedereen wel eens. Als je dan gewoon verder gaat is er weinig aan de hand
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:01:38 #40
39237 crew  H_T
2733
pi_53275657
Toen Tim nog een kleine Timmie was deed hij een keer mee aan het kerstspel van de basisschool, en gleed daarbij uit over wat stro dat op het podium lag. Knalde daarbij ook tegen een kribbe aan, zag er blijkbaar vrij dramatisch uit. Een juf kwam even vragen of alles goed ging, het ging prima en ik ging gewoon weer verder met m'n tekst
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275787

Toen Soemp nog een kleine Soempie was speelde ze in het stuk 'de wolf en de zeven geitjes' het geitje in de klok. De klok ging niet open, Soempie raakte in paniek, de klok wankelde en viel om. De juf heeft haar vervolgens uit de klok gehaald en Soempie heeft in tranen het podium verlaten.

Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:08:53 #42
39237 crew  H_T
2733
pi_53275832
Eerder in datzelfde kerstspel moest ik iemand aanwijzen (er waren ook figuranten op het podium), en bij de uiteindelijke uitvoering stond die persoon aan de andere kant dan bij vrijwel alle repetities er voor!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275840
Het verschil tussen Tim en Soemp. Tim is stoer. Soemp niet.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:09:25 #44
39237 crew  H_T
2733
pi_53275848
En kijk es aan, Soempie heeft ook een nieuwe sig!
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275881
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
En kijk es aan, Soempie heeft ook een nieuwe sig!
Die van jou is behoorlijk luguber.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:10:46 #46
39237 crew  H_T
2733
pi_53275889
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:09 schreef Soempie het volgende:
Het verschil tussen Tim en Soemp. Tim is stoer. Soemp niet.
Het waren andere tijden Soempie! (Of je moet ongeveer 10 zijn geweest toen je het geitje in de klok speelde)
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:11:20 #47
39237 crew  H_T
2733
pi_53275902
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Soempie het volgende:

[..]

Die van jou is behoorlijk luguber.
Dat zei LadyBlack ook al . Ik vond het wel creatief (maar heb het niet zelf bedacht)
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_53275915
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Het waren andere tijden Soempie! (Of je moet ongeveer 10 zijn geweest toen je het geitje in de klok speelde)
Ik was 4.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:12:31 #49
39237 crew  H_T
2733
pi_53275929
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 18:11 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ik was 4.
Dan is er niets aan de hand en mag het nog
Ik ben de kleur MAGENTA
  Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 18 september 2007 @ 18:21:32 #50
39237 crew  H_T
2733
pi_53276187
Ik hoop nu eigenlijk op soortgelijke verhalen van anderen
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')