Heb je meerdere oppaskindjes? Ik dacht 2 maar.quote:Op dinsdag 18 september 2007 21:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dinsdag en donderdag op sbs6 om half 9.
Op donderdag pas ik altijd op twee jongens, dus dan zorg ik dat ze voor half 9 slapen.![]()
Zo'n pakje bedoel je?quote:Op dinsdag 18 september 2007 22:18 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ga je later ook in zo'n pakje lopen?
Ben je nu net pas terug dan?quote:Op woensdag 19 september 2007 01:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:Ik meld me ook weer
Theatersporten is leuk (duh, anders was ik al wel veel eerder thuisgeweest). En de officiële richtlijn is dat het begint om 20 uur, maar het schijnt vaker te zijn als mensen er een keer zin in hebben, zo rond half negen als ze vroeg zijn
. En omdat het opgedeeld is in rondes denk ik niet dat het een echt probleem is om later alsnog mee te gaan doen
Ja joh, eerst was er een soort training, daarna een pauze, daarna hetzelfde maar dan wat langer, met meer mensen en zonder coaching er tussen, waar ook weer een pauze in zat... en de kroeg waar het was is toch nog wel een redelijk eind van m'n huis afquote:
Echt een avondvullende bezigheid dus.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja joh, eerst was er een soort training, daarna een pauze, daarna hetzelfde maar dan wat langer, met meer mensen en zonder coaching er tussen, waar ook weer een pauze in zat... en de kroeg waar het was is toch nog wel een redelijk eind van m'n huis af
Als je wil kan je dat er van maken. Heb je minder tijd dan kan je ook prima eerder wegquote:Op woensdag 19 september 2007 01:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Echt een avondvullende bezigheid dus.![]()
Da's makkelijk.quote:Op woensdag 19 september 2007 01:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je wil kan je dat er van maken. Heb je minder tijd dan kan je ook prima eerder weg
(vandaar ook de huidige TTquote:Op woensdag 19 september 2007 01:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ah, lekker alles alleen op moeten lossen dus. Goed groepsproces!
De voorzitter een schop onder zijn hol geven dat hij andere mensen een schop onder hun hol moet gevenquote:Op woensdag 19 september 2007 01:40 schreef Cobra4 het volgende:
Gemak dient de (andere) mens. Moet je toch meer eens zien te veranderen dan.
Cheers pal!quote:Op woensdag 19 september 2007 01:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zet een aflevering Black Books aan en ga slapen. C4, succes met je wachtdienst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |