Ja Iran ja en dan nog beweren dat ze geen kernwapens hebben. Gekken dat het ook zijn.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Gripper het volgende:
Zonde van het geld ja. Maar bekijk het van de zonnige kant: prinsjesdag is maar 1 keer in het jaar, er zijn ook landen waar ze zowat om de week al hun kernraketten op vrachtwagens laden en ermee door de straten rijden om te laten zien wat voor mooie kernraketten ze hebben. Da's ook decadent.
Bron?quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:53 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ja Iran ja en dan nog beweren dat ze geen kernwapens hebben. Gekken dat het ook zijn.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:53 schreef ELdudeness het volgende:
Ja Iran ja en dan nog beweren dat ze geen kernwapens hebben. Gekken dat het ook zijn.
Een paar pinten, volgens mij moet je je een coma in zuipen ,wil je de troonrede zonder pshychische schade aanhoren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:54 schreef KaterPils het volgende:
Ach, met een paar pinten achter de kiezen kan ik me er prima mee vermaken.
Ik kon er anders prima om lachen en ik lig nog niet in een coma.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Een paar pinten, volgens mij moet je je een coma in zuipen ,wil je de troonrede zonder pshychische schade aanhoren.
Niet iedereen heeft moeite met moeilijke woordjes als excellentie, overture, redenatie, etc. hoorquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:57 schreef ELdudeness het volgende:
Een paar pinten, volgens mij moet je je een coma in zuipen ,wil je de troonrede zonder pshychische schade aanhoren.
Dat zat ik me net ook al te bedenken. Verdomde veel geld voor een uurtje volksvermaak voor bejaarden.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:52 schreef Gripper het volgende:
Zonde van het geld ja. Maar bekijk het van de zonnige kant: prinsjesdag is maar 1 keer in het jaar, er zijn ook landen waar ze zowat om de week al hun kernraketten op vrachtwagens laden en ermee door de straten rijden om te laten zien wat voor mooie kernraketten ze hebben. Da's ook decadent.
Scherp.quote:
haha briljant ja !quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:02 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Ik zie door de hoeden het bos niet meer.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:54 schreef KaterPils het volgende:
Ach, met een paar pinten achter de kiezen kan ik me er prima mee vermaken.
Joost mag het wetenquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hebben ze die Rutte al eens gezegd dat je als mensen stoppen met roken & drinken niet alleen minder belastingsgeld binnenkrijgt maar op termijn ook bespaart op de kosten in de sociale zekerheid (minder zieken n.a. daarvan)
meer pensioengelden dude.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hebben ze die Rutte al eens gezegd dat je als mensen stoppen met roken & drinken niet alleen minder belastingsgeld binnenkrijgt maar op termijn ook bespaart op de kosten in de sociale zekerheid (minder zieken n.a. daarvan)
Dat is niet zo. Rokers gaan eerder dood waardoor ze later minder zorg nodig hebben.quote:Op dinsdag 18 september 2007 14:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |