ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...quote:Op donderdag 27 september 2007 09:44 schreef Ticootje het volgende:
Het maakt luizen volgens mij niet heel veel uit. Als je iemand in de buurt hebt met luizen, kan je er gif op innemen dat je zelf ook moet gaat kammen. maakt niet uit of je nu elke dag je haar wast of dat je elke dag je haar invet. Die krengen lopen gewoon over, en als je ze eenmaal hebt, zie er dan maar eens af te komen.
Wij nietquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...![]()
goed beleid op school, en haren van de kinderen vol gel smeren...
geen idee of het echt preventief werkt, het schijnt zo, maar ben al meerdere plagen luisvrij doorgekomen.![]()
ow.... lijkt me echt een ramp...quote:
wij ook niet. het is ook geen schande op zich, gewoon enorm vervelend. alles een beetje uit gaan wassen, dingen die niet gewassen kunnen worden een week in een dichte vuilniszak stoppen etc.etc.quote:
Volgens mij werkt dat. Ik had vroeger altijd enorm veel gel in mn haar (tegenwoordig een stuk minderquote:Op donderdag 27 september 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ben zo blij dat dát me nog steeds bespaard is gebeleven...![]()
goed beleid op school, en haren van de kinderen vol gel smeren...
geen idee of het echt preventief werkt, het schijnt zo, maar ben al meerdere plagen luisvrij doorgekomen.![]()
échtquote:Op donderdag 27 september 2007 10:41 schreef Ticootje het volgende:
Wij doen preventief tee-tree- spray in het haar. tot nu toe blijven we redelijk luizen vrij. Af en toe nog 1 maar omdat we zovaak kammen hebben we ze zo te pakken.
Maar goed ze komen toch nog steeds van school af. Sommige ouders doen er niets aan.
ménquote:Op donderdag 27 september 2007 12:10 schreef Ticootje het volgende:
Nee hoor, er blijven ouders die er gewoon niets aan willen doen --> "Dat heeft mijn kind niet".
Met als gevolg dat de hele klas besmet wordt.
wassen op 60 graden!quote:
Met een heel klein piemeltje.... waar we met zn allen op hebben getrapt..quote:
Dat is Colombia, kutmuts...quote:Op donderdag 27 september 2007 15:00 schreef TheChemeng het volgende:
Ik vind het een verbazingwekkend entertaining einde... vooral ook die nadruk op het vrijwilligerswerk in Brazilië, volgend jaar loopt hij stage bij de FARC
Zover kwam ik zelf ook nog wel maar die meid begon ook met vrijwilligerswerk voor straatkinderenquote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Dat is Colombia, kutmuts...
foto?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
ik ben de vriend van Gutnre, die kerel met die vieze luizen!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Denk je dat die guerrilla's allemaal aardrijkskunde gehad hebben dan ?quote:Op donderdag 27 september 2007 15:11 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
[..]
Dat is Colombia, kutmuts...
Wat denk je? dat luizen onder begeleiding van marsmuziek de oversteek wagen?quote:Op donderdag 27 september 2007 14:14 schreef Gutnre het volgende:
Hallo,
ik ben de vriend van Gutnre, die kerel met die vieze luizen!
Van andere besmettingen heb ik niks gezien of gehoord.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |