en als je de omgeving neetvrij maakt.quote:Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef shmoopy het volgende:
Teatreezooi helpt geen ruk.
Da's weer zo'n verzinsel van de teatree-olie-maffia (lees: huismoedertjes die hysterisch gaan gillen bij alles wat naar chemie riekt) en is er mede de oorzaak van dat luizenplagen op scholen in stand worden gehouden.
Bij gewoon haar haal je Prioderm lotion en een netenkam, je kamt eerst de hele zooi er zoveel mogelijk uit, dan die stinklotion er in en een nachtje mee slapen.
Volgende dag nog een keer goed kammen, haren wassen en gegarandeerd dat je geen last meer hebt.
Dat gezeik met die alternatieve zooi komt me (als schoolluizenmoeder) echt mijlenver de strot uit.
Luizen gaan alleen dood van chemische zooi, live with it.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Nou, smeerkees, heb je je kop al kaal geschoren?
p.s. vergeet je je tweejaarlijkse douchebeurt niet? Het is weer zo ver.
quote:Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Nou, smeerkees, heb je je kop al kaal geschoren?
p.s. vergeet je je tweejaarlijkse douchebeurt niet? Het is weer zo ver.
Uhu... en visioenen van heel lang haar dat boven een wit laken uitgekamd werd. Stinkende lotion... Ik hou maar opquote:Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik krijg trouwens jeuk van dit topic. Meer mensen last van?
Verdwijnt vanzelf tot stofquote:Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef alors het volgende:
Dan nog blijven al die dode luisjes lekker in je dreads zitten
quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Gadverdamme!![]()
Ik walg echt intens van mensen als jij. Gelukkig weet ik nu hoe je eruit ziet. Kan ik met een grote boog om je heen.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |