abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 september 2007 @ 21:12:24 #51
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_53282481
Tja... ze kan natuurlijk ook met d'r kop drie dagen de vriezer in...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_53283529
Een mooie extra reden om ze af te scheren!

Gatsie..
pi_53288920
Tea tree olie heb je ook als etherische olie. Verkrijgbaar o.a. bij Erica.
Gewoon lekker haarmaskertje maken met flink wat druppels tea tree er in en een fris-spray maken met een plantespuit met water met tea tree om je bed en stoelen mee te sproeien.
Dan vluchten ze er wel vandoor.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_53289142
+
pi_53289322
Op www.dutchdreads.tk zitten wel mensen met ervaring. Er zijn daar iig al een aantal topics hierover voorbij gekomen.
  woensdag 19 september 2007 @ 00:28:00 #56
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_53289485
Hee dat dreads vies zijn mag duidelijk zijn, tis nogmaar de vraag of je er last van heb.

Wat een gedoe zeg. Ik heb geen tips, maar ik zou wel een foto willen zien van die van 8 jaar. Ik heb ze zelf 4 jaar, maar als ik luizen zou hebben zou ik het echt niet meer weten hee. Damn wat een dilema

Groenten
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_53292378
Teatreezooi helpt geen ruk.
Da's weer zo'n verzinsel van de teatree-olie-maffia (lees: huismoedertjes die hysterisch gaan gillen bij alles wat naar chemie riekt) en is er mede de oorzaak van dat luizenplagen op scholen in stand worden gehouden.

Bij gewoon haar haal je Prioderm lotion en een netenkam, je kamt eerst de hele zooi er zoveel mogelijk uit, dan die stinklotion er in en een nachtje mee slapen.
Volgende dag nog een keer goed kammen, haren wassen en gegarandeerd dat je geen last meer hebt.

Dat gezeik met die alternatieve zooi komt me (als schoolluizenmoeder) echt mijlenver de strot uit.
Luizen gaan alleen dood van chemische zooi, live with it.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  woensdag 19 september 2007 @ 09:31:57 #59
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_53292639
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:20 schreef shmoopy het volgende:
Teatreezooi helpt geen ruk.
Da's weer zo'n verzinsel van de teatree-olie-maffia (lees: huismoedertjes die hysterisch gaan gillen bij alles wat naar chemie riekt) en is er mede de oorzaak van dat luizenplagen op scholen in stand worden gehouden.

Bij gewoon haar haal je Prioderm lotion en een netenkam, je kamt eerst de hele zooi er zoveel mogelijk uit, dan die stinklotion er in en een nachtje mee slapen.
Volgende dag nog een keer goed kammen, haren wassen en gegarandeerd dat je geen last meer hebt.

Dat gezeik met die alternatieve zooi komt me (als schoolluizenmoeder) echt mijlenver de strot uit.
Luizen gaan alleen dood van chemische zooi, live with it.
en als je de omgeving neetvrij maakt.
vorig jaar een moeder die dat niet zo nauw nam bij ons op school. zelfde kind heeft een half jaar(!!) luizen gehad. Totdat de ggd is ingeschakeld.

en je hebt nu een electronische luizenkam. die geeft een alarm als er " iets" op de kam zit. is het een luis, kan je een stroomstoot geven. luis dood.
effectiever dan tee tree en je voorkomt resistentie. Maar een megaklus bij lang haar... en geen optie bij dreads
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 19 september 2007 @ 09:32:36 #60
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_53292653
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Nou, smeerkees, heb je je kop al kaal geschoren?

p.s. vergeet je je tweejaarlijkse douchebeurt niet? Het is weer zo ver.
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_53293492
quote:
Op woensdag 19 september 2007 09:30 schreef Bertjeee het volgende:
Nou, smeerkees, heb je je kop al kaal geschoren?

p.s. vergeet je je tweejaarlijkse douchebeurt niet? Het is weer zo ver.

Maar gatverdamme zolang met luizen lopen, lekker je omgeving besmetten

Scheer het eraf en koop een pruik.
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:51:30 #62
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_53451479
en...is er al een complete luizencommunity uitgeroeid?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53452575
Pfieeeuww, je woont in Nijmegen. Ik wil niet eens weten hoe jij de rest van je lichaam onderhoud. Smegma? Geen probleem, lekker laten zitten, het zit immers bomvol feromonen. Het zelfde geld voor deo gebruiken, waarom zou je? Zonde van al die feromonen. Luizen? Lekker laten zitten, je bent nooit alleen en stel je voor dat je zwerverlook eraan gaat. Tandenpoetsen? Lekker laten zitten, hoe meer tandsteen, hoe meer tandoppervlak en hoe sneller het kauwen gaat.

Gadverdamme! Ik walg echt intens van mensen als jij. Gelukkig weet ik nu hoe je eruit ziet. Kan ik met een grote boog om je heen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mylene op 25-09-2007 17:59:56 (laat fotoboek maar achterwege svp) ]
pi_53453037
  dinsdag 25 september 2007 @ 09:53:36 #65
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_53453090
Niet wegscheren is gewoon asociaal. Toch grappig dat het altijd van die hippies zijn met dreads en dat ze zich dan zo asociaal gaan gedragen en geloven in middeltjes als teatreetroep
  Licht Ontvlambaar dinsdag 25 september 2007 @ 10:19:05 #66
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53453482
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 15:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Ik krijg trouwens jeuk van dit topic. Meer mensen last van?
Uhu... en visioenen van heel lang haar dat boven een wit laken uitgekamd werd. Stinkende lotion... Ik hou maar op
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53462004
Dreads

Goorlap TS
pi_53462150
8 jaar die vieze smerige gore dreads in trouwens Gadverdamme
pi_53463048
Luizen zijn vreselijk hardnekkig!!

Ik heb een dochter op de basisschool en vorig jaar was het raak hoor. Shampoo en lotion en kammen helpt al een hoop. Verder moet je alle kleding wassen op 60 graden, je beddengoed ook even door een kookwas, je handdoeken ook. Alles wat de kookwas niet aan kan in een vuilniszak doen en een weekje of 2 dicht laten.

En echt, KAMMEN! Alle dode luizen en neten moeten er toch uit, dat spoelt echt niet allemaal weg.

Na een gevecht van maanden zijn we nog steeds niet helemaal van de luis af. We kammen nog steeds weekelijks en bij luizen wordt er weer gewassen met vieze shampoo.

Het punt is dat ik nu geen insectide mag gebruiken, dat maakt het best moeilijk.

Een haarborstel zal je wel niet hebben, maar als je er toch 1 hebt moet je die dus niet delen met een huisgenoot. Wij hebben hier allenei een eigen borstel. Handdoeken en beddengoed gaan nu standaard in de kookwas. Zo blijven wij zo goed als luizenvrij.

Helaas zijn er heel veel gezinnen die er niets aan doen, en zo blijf ik dus ook met het probleem zitten.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_53464004
Mensen met dreads zijn de luizen op de pels van deze maatschappij!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:26:33 #71
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_53464293
http://www.drogisterij.ne(...)d31002450e659f1c21ce

Stinkt maar werkt als een trein.. wel meerdere verpakkingen kopen, je moet je dreads helemaal doordrenken nl.

Succes!
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_53464330
Dan nog blijven al die dode luisjes lekker in je dreads zitten
know'm sayin?
word? word.
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:31:24 #73
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_53464391
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef alors het volgende:
Dan nog blijven al die dode luisjes lekker in je dreads zitten
Verdwijnt vanzelf tot stof
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  dinsdag 25 september 2007 @ 17:32:33 #74
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_53464411
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 09:24 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Gadverdamme! Ik walg echt intens van mensen als jij. Gelukkig weet ik nu hoe je eruit ziet. Kan ik met een grote boog om je heen.

[afbeelding]

Dan weet je ook dat er op die pic niet echt dreads te zien zijn. Maar verder was je post wel leuk bedoeld hoor.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_53464503
Dreads: onhygiënisch haar.
Kunnen dus ook luizen in zitten. Je kan er vaak ook etensresten in vinden.

Moraal: het is goor zoals de persoon die het heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')