Ik stel voor om al die belachelijke hoeden af te schaffenquote:Op dinsdag 18 september 2007 13:10 schreef vanBnaarC het volgende:
Ik stel voor de monarchie af te schaffen!!![]()
alles is duur.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef TNA het volgende:
Een president is ook duur! Verder mag het koningshuis van mij ook vertrekken
Onzin: noem onze minister-president president, geef hem een loonsverhoging van 10% en we winnen er allemaal op...quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:12 schreef TNA het volgende:
Een president is ook duur! Verder mag het koningshuis van mij ook vertrekken
Presidenten zijn corrupt!quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:44 schreef Hallahan het volgende:
[..]
Onzin: noem onze minister-president president, geef hem een loonsverhoging van 10% en we winnen er allemaal op...
Mooi man, krijgen we dan ook onze war on terror? De belgen onderdrukken oid? Zo ja, afschaffen die monarchiequote:Op dinsdag 18 september 2007 22:27 schreef fathank het volgende:
Ja, koningshuis afschaffen. Is het slechts een kwestie van tijd voor dat Sjors W. Boesj hier ook aan de macht komt.
Nee, dat is het niet.quote:Op dinsdag 18 september 2007 13:43 schreef De_Ananas het volgende:
Een koningshuis is ook niet goed voor Nederland hé
Die wordt er niet beter door inderdaad.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:30 schreef De_Ananas het volgende:
Het is harstikke belangrijk voor de uitstraling van Nederland![]()
Iedere 4 jaar een president kost je wsl net zoveel, en heb je iedere 4 jaar een andere idioot. Stel je voor, Jan Marijnissen presidentquote:Op woensdag 19 september 2007 14:24 schreef hamkaastosti het volgende:
7,13 euro p.p. voor 1 jaar koningshuis las ik
dat zijn een paar biertjes die bea me daar door m'n neus boort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |