eensquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef FredvZ het volgende:
Niks mis met Jan. Tis één van de betere radio en tv-makers, alleen zie je daar voor de schermen weinig van.
Wat mij betreft mag ie achter de schermen blijven.quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef FredvZ het volgende:
Niks mis met Jan. Tis één van de betere radio en tv-makers, alleen zie je daar voor de schermen weinig van.
quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef FredvZ het volgende:
Sarcastisch bedoeld hoop ik?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:49 schreef LENUS het volgende:
Jan is de man, iemand die zo adrem is zoals Jan moet nog geboren worden
Hij komt altijd zeer scherp over, vooral als hij zogenaamd mondige BN'ers in de hoek zet.quote:
Hierdoor kan hij geen normaal gesprek voeren, wat voor een dj toch een vereiste is. Maar ja, hij is maar een sidekick.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:10 schreef LENUS het volgende:
[..]
Hij komt altijd zeer scherp over, vooral als hij zogenaamd mondige BN'ers in de hoek zet.
"maar" een sidekick?? de sidekick maakt over het algemeen het programma.... de presentator zou nergens zijn zonder de sidekickquote:Op dinsdag 18 september 2007 11:14 schreef rusketier het volgende:
[..]
Hierdoor kan hij geen normaal gesprek voeren, wat voor een dj toch een vereiste is. Maar ja, hij is maar een sidekick.
Als je een 'normaal' gesprek wil horen ga je maar naar BNR of Radio 2 luisteren.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:14 schreef rusketier het volgende:
[..]
Hierdoor kan hij geen normaal gesprek voeren, wat voor een dj toch een vereiste is. Maar ja, hij is maar een sidekick.
Als je dat normaal vindt, ben je wel erg ouderwets.quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:24 schreef Kresj het volgende:
[..]
Als je een 'normaal' gesprek wil horen ga je maar naar BNR of Radio 2 luisteren.
ik geloof dat die balans al jaren zoek is bij de radio...quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:28 schreef rusketier het volgende:
[..]
Als je dat normaal vindt, ben je wel erg ouderwets.
Een normaal gesprek kan ook zijn om zonder iemand in de zeik te zetten plezier/lol/humor/verdriet te hebben.
Volgens mij ben je in de war met 538quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:41 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik geloof dat die balans al jaren zoek is bij de radio...
DJ: blalblalbla
Sidekick: hahahaha
DJ: Hahahaha, blablaHAHA
Allemaal: HAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAH
volgend onderwerp
quote:Op dinsdag 18 september 2007 11:50 schreef NoBody122 het volgende:
Is dat niet die gast die bij Jensen op de bank nooit iets zegt?
Wie is Patrick-Jan?quote:Op dinsdag 18 september 2007 10:43 schreef rusketier het volgende:
Jan is sinds 2 april, sidekick van Kicken himself! Patrick is de best natuurlijk, tenminste, van de radio dj's die ook kicken als achternaam hebben. Maar hij is goed.
Maar sinds Jan papzak erbij zit, lijkt het net of Patrick Jan vereerd! Dat is net zoiets als een god die de paus vereerd!
Klacht: Patrick moet Jan niet zo aanbidden! Gatver.![]()
's ochtends 5 tot 9 op radio veronicaquote:Op dinsdag 18 september 2007 12:23 schreef Sanderrrr het volgende:
Hoelaat en op welke zender is hij te horen?
Wie kan niet lezen,quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 17:56 schreef alors het volgende:
mensen die naar Patrick Kicken radio luisteren
Mensen die zeggen dat ze niet naar de radio luisterenquote:
mensen die op een radio lijkenquote:Op woensdag 19 september 2007 11:33 schreef rusketier het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze niet naar de radio luisteren![]()
Mensen met leuke grappenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |