Ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 08:18 schreef Witchfynder het volgende:
Toen ik net begon met bas spelen heb ik een riff van deze man gespeeld. Allereerste wat ik ooit leerde spelen..
Blitzkrieg Bop, voor de geïnteresseerden
Sinterklaas is niet doodquote:Op woensdag 19 september 2007 08:39 schreef Deansensitized het volgende:
Wat doen we met Sinterklaas dan wel niet
Zijn rapalbum is grappigquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef n0r het volgende:
Laten we het vooral niet hebben over zijn solo-carriere
Denk dat ik hem inmiddels ook wel kan drummen.quote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ookEerste nummer wat ik geleerd heb
![]()
ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 08:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ik ookEerste nummer wat ik geleerd heb
![]()
Hij heeft ook nog met GG Allin opgetredenquote:Op dinsdag 18 september 2007 10:44 schreef n0r het volgende:
Laten we het vooral niet hebben over zijn solo-carriere
Ramones zijn tijdloos, legendarisch, onsterfelijk, Dee Dee leeft nog net zo als Elvis, Johnny Cash, Lane Stanley, Ritchie Valens, etc., en in dat rijtje passen de Ramones ook primaquote:Op woensdag 19 september 2007 08:29 schreef Berkery het volgende:
Volgens mij is het niet gebruikelijk, misschien zelfs cynisch, om iemand die al 5 jaar dood is te feliciteren met zijn verjaardag. Maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Gabba Gabba Hey!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |