Volgens mij mag je je hier wel op meer scholen inschrijven. We zijn eerst gaan kijken en hebben toen een keuze gemaakt.
Wachtlijsten zijn hier nergens dus ik heb me pas ingeschreven op de school van onze keuze 6 maanden voordat hij 4 werd.
quote:
Op dinsdag 18 september 2007 10:40 schreef Brighteyes het volgende:Ik zou zelf niet gaan voor een school in een andere stad. Dan zit het kind zo ver van vriendjes en vriendinnetjes vandaan, dat lijkt me niks.
Dat is dus ook een beetje waar ik mee zit. Ik ben niet helemaal happig op de scholen bij ons in de buurt, maar om hem nou naar de andere kant van de stad te brengen lijkt me ook niet ideaal idd, ivm spelen etc.
Ik was ook niet zo happy bij de scholen uit de buurt. We hebben dan ook gekozen voor een school 9 km verder (wel nog in dezelfde stad)
en in de wijk waar mijn ouders wonen dus dat scheelt ookHet is inderdaad een beetje een gedoe met spelen met vriendjes. Er valt altijd wel een mouw aan te passen en andere ouders doen er ook niet zo moeilijk over maar soms is het wel lastig.
Rijdt je een kwartier door de stad om hem te gaan halen wil hij afspreken en ben je dus voor niks gekomen, om hem dan 2 uur later alsnog op te halen (weer een kwartier door het centrum).
Ouderavonden weer die kant op (terwijl je er 's morgens en s' middags uiteraard nog geweest bent). Je scheurt wat af soms...
maar alles went en al met al valt het wel mee
maar straks even op de fiets naar een vriendje van school is er dus niet bij en dat is wel jammer[ Bericht 4% gewijzigd door lily op 18-09-2007 20:53:21 ]